Kilencedik Fejezet: Savior vs Kaioken Goku

23 3 0
                                    

Goku: Kaioken!

Ahogy kimondta, az aurája megváltozott. Aranyból, vérvörös színben kezdett pompázni. Savior meglepetten figyelte Gokut. Eddig még ezt a technikát nem látta tőle. Úgy tűnik ennyi idő után is tud neki újat mutatni. Ekkor hirtelen Goku ereje szertefoszlott, majd kifújva magát, vigyorogva maga alá nézett.

Goku: Nos, úgy tűnik a testem elviseli negyedik szinten a kaiokent.

Savior: Hm... akkor talán be is vethetnéd ellenem végre. Kíváncsivá tettél.

Tette karba vérmesen mosolyogva a kezét.

Savior: Vagy ez volt minden?

Goku: Nem, nem ennyi volt. Ennél még többre is képes vagyok vele.

Csúsztatta kicsit hátrább az egyik lábát, hogy még biztosabban álljon. Megfeszítve izmait nézett maga alá.

Goku: Nah, lássuk... 10x Kaioken!!

Ordította el a végét, amire a vörös aura ismét megjelent körülötte. Savior megráncolt szemöldökkel figyelte őt, ahogy a vörös aura túlnövi őket. Goku üvöltve küszködött az erő ellen, hogy azt uralni tudhassa, és fent tartani. Néhol még az ér is kidudorott rajta, és izmai is robbanásszerűen megnőttek. Norutáék az erőhullámban nézték a jelenetet. Még a saiyan városban mindenki a hatalmas erő feltörésére figyeltek. Bardock a palotaból kinézve az ablakon felismerte ezt az energiát.

Bardock: Kakarot.

Mosolyodott el fia erejét érezve.
Liviék döbbent figyeltek, kivéve az öreget. Ő nyugodtan állt, és még a fejét is csóválta. Talán nem elég neki? Vagy mi mást várhatott?

Goku: Oké Savior! Én kész vagyok!

Savior csak gonoszan kacagott.

Savior: Végre! Erre vártam egész nap!

Goku elmosolyodott rá, és Savior is. Pár pillanattal később egymás fele száguldottak ordítva.

 Pár pillanattal később egymás fele száguldottak ordítva

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És megkezdődött köztük a harc. A Vegetán élők a városban, mind egy irányba tekintett mikor a két harcos a levegőben viaskodott. Csak az ütések hatalmas hangrobbanásait figyelték az égen, és érezték, ahogy reng is a talaj. Nem folyamatosan, hanem ütésenként. Néhol így egy két ház fala is bele is megsínylett. Megrepedeztek több helyen is.

Goku éppen egy könyök ütéssel érkezett Savior hasfalába, amire ő pedig állon térdelve viszonozta. Ezután lefogva a hajánál Savior többször arcon térdelte. Elengedve a haját, egy nagyobb erőt vett, és egy bal egyenest vitt be, amire Goku egyszer megpördülve a levegőbe hátrább tántorodott. Megtörölve a száját lassan Savior fele nézett vissza. Vérmes mosollyal az arcán.

Goku: Akkor a bemelegítés meg is volt. Jöhet az igazi harc?

Savior: Naná! Én felkészültem.

Dragon Ball Galaxy: Az Új VegetaWhere stories live. Discover now