Příběh 72 - Tichá dvojčata

453 22 4
                                    


Tichá dvojčata

June a Jennifer si zasloužily přezdívku "tichá dvojčata" díky tomu, že nemluvily s nikým jiným mimo svoji rodinu. Obě měly vadu řeči, díky které se jim děti smály, stejně jako kvůli jejich tmavé pleti. To vedlo k nenávisti k lidem, která dvojčata doprovázela po celý život. To je dovedlo k tomu, že se přidali na dráhu zločinu.

Dvojčata si vymyslela i vlastní řeč, které rozuměly jen ony dvě. Díky své tajné řeči si mohly naplánovat zločiny i na veřejnosti aniž by si někdo všiml. Dokonce se začaly navzájem imitovat a kopírovat své pohyby, takže nakonec se začaly chovat jako jeden člověk. Ani mnohé terapie je nedokázaly zastavit v tom, aby to dělaly. 

Jednou byly odděleny a každá byla poslána do jiné školy. Jediné co ve škole dělaly bylo, že seděly a slepě zíraly před sebe. Díky tomu byly obě ze školy vyhozeny v 16 letech a poté se spolu  zamkly v pokoji. Začaly pít alkohol, kouřit marihuanu a dokonce se pokoušeli navzájem zabít. June se pokusila utopit Jennifer v řece a Jennifer se pokusila June uškrtit kabelem od rádia.

Jejich nenávist k lidem dospěla až do takové míry, že se z nich staly zločinci a žháři.  Ve volném čase kradly věci a  podpalovaly budovy.  O několik týdnů později byly zadrženy, zrovna když se pokoušely zapálit komunitní centrum. Místo vězení byly poslány do psychiatrické léčebny, kde dostaly IQ test a zjistilo se, že mají obě nadprůměrnou inteligenci. Byly drženy odděleně a pod sedativy. Pokaždé když se sestry uviděly, tak na sebe zaútočily.   

Nakonec se, nikdo neví proč a jak, usmířily a dohodly se, že pokud by někdy chtěly být propuštěny, jedna z nich bude muset zemřít. Jennifer souhlasila s tím že zemře, jenom pokud se June začne chovat normálně a pokusí se mluvit s lidmi jako normální člověk.  Změnily své chování a přemluvily vedoucí v léčebně, aby je přemístily na méně striktní oddělení. V léčebně byly zavřeny přes 12 let.

Skoro hned po příjezdu si pracovníci všimly, že Jennifer silně onemocněla a o 2 hodiny později zemřela na selhání srdce bez jasné příčiny.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 26, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Krátké strašidelné příběhy: Příběh 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat