A:nu pot sa il uit....nu pot spune ea in timp ce lacrimile ii napadesc fata ei frumoasa si delicata.
G:......nu inteleg de ce plangi....
A:e un prost dar vreau sa fie prostul meu...simt ca fiecare bucata din inima mea se rupe ,se farmiteaza si se transforma in otrava......
O cuprind de talie si ea se rasuceste ajungand langa mine.Ochii eri erau rosii si mainile ii tremurau iar obrajii ei erau fierbinti.
Trupurile noastre se unesc iar ea isi pune capul pe gatul meu.O sarut dulce pe frunte si o strang in brate.
Ea se rasuceste ,intorcandu-se cu spatele la mine.O intorc incat sa fie deasupra mea .Buzele noastre se apropie usor formand un sarut lung si dulce.
Dintr-o data ea isi intoarce capul .
G:ce ai?
A:ti-am spus ca nu vreau sa mai fiu cu cineva prea curand dupa incidentul cu Mihai(fostul meu)
G:imi pare rau...dar eu chiar te plac .....
A:Gami,spune in timp ce se intoarce cu fata la mine
A:eu te consider doar un prieten.
Perspectiva Alexandrei
Dimineata se apropie .Cand ma trezesc ma duc la baie sa ma schimb si sa fac dus....
Dupa 5 minute ies din dus incat sa nu ma vada nimeni.Parintii lui Gami sunt plecati la servici iar el nu știu unde este .Oricum nu vreau sa ma vada acoperita doar cu un prosop.
Ma schimb dar inainte sa imi iau bluza intra Gami....
G:ce faci...
A:nu se vede......ma schimb!
G:eu ma duc la dus.
Se duce in baie iar eu ma uit pe retele de socializare.
Ma tot gandesc la sarutul de aseara .De cand m-a sarutat am inceput sa simpt ceva pentru Gami.Nu stiu .....a fost asa frumos .Dar oricum nu cred ca ar accepta sa fim impreuna .Adica nici nu cred ca mai simpte ceva pentru mine .
Peste scurt timp iese din baie.
Ne hotaram sa iesim cu Diana C.Selly,Exploit si Vasco, prietenii sai din grupul din care face parte, recent. 5GANG sau ceva de genul. Mi-a povestit de el dar nu prea am acordat atenție.
A spus ca oricum se întâlnește cu ei și asa ii pot cunoaște și eu.
CITEȘTI
UN NOU INCEPUT/F.F GAMI OS (ANDREI GAVRIL)
Fanficnuj cum mi-a venit ideea pentru cartea asta dar na ....asta ii cartea . Este doar de amuzament sau un pamflet si nu trebuie luat prea in serios Începuta :26 decembrie 2017 Terminata :30 iulie 2018 Cartea a fost scrisa acum mai mult timp, cum sunt ma...