capitolul 54

627 17 3
                                    

In scurt timp am ajuns acolo unde nu stima nicio data ca ne vom afla.Ne-am dus in america si am gasit intamplatir si o casa langa plaja in care propeitarul ne spus ca putem sa stma in ea dar sa avem grija ,desigur.
Am ajuns acolo si mi-am pus bagajele in camera.Era o casa frumoasa cu un dormitor cu baie ,o baie la parter (dormitorul era la etaj) si o bucatarie si un dresing tot la parter.
Seara a venit si ma- asezat in pat in timp ce imi butonam telefonul.
Nu stiam ce sa fac;sa ne ducem pur si simplu in alta tara a fost pentru mine doar un plan de a scapa de clasicile replici de ,,stiam eu" sau ,,credeam ca esti un adult responsabil ,dar ma-m inselat" desi stiu ca astea ma astepata cand ma voi intoarce acasa.
In scurt timp vine Gami care se aseaza langa mine si imi ofera un sarut.
A:ce voi face?Nu am variante si nici macar pas nu pot spune
G:ne descurcam .......ai 18 ani esti majora si cu siguranta mama ta te va ierta dar nu cred ca si pe mine
A:nu ai facut nimic gresit doar ca trebuie sa ii explic ca nu vom face nicio nunta si ca putem astepta.
G:mda...
Spune si ma saruta din nou.
Ma duc sa imi aduc incarcatorul si stinsesem si lumina.
Primisem un mesaj anonim de la un ,normal,anonim .
Ma-m dus rapid in cmaera si am inchis usa rapid,incuind-o.
Ma-m spriji it de ea si veni Gami langa mine care era in baie.
(Am uitat ,cred,sa mentionez ca avem balcon si baie in camera)
G:ce ai patit?
A:............
C:Ale......Alexandra!
Ma apropiat de pat si ma asezat incercand sa ma calmez
G:Ale!
A:Da!
G:ce aia patit?
A:uite.....si ia-m aratat telefonul
G:nu te speria nu are cine sa fie si oricine ar fi nu vei patii nimic
A:promiti?
G:da
Ma saruta usor pe frunte si apoi pe buze terminand totul cu o imbratisare.
In scurt timp plec din pat si merg in balcon.
Ma aplec pentru ca scapasem un nasture de la camasa de noapte si pe deasupra mea trece un glont lovind usa brutal.
Gami sare din pat si se grabeste spre mine.
Ma scoate din balcon si dupa ce ajung in pat alte doua glonturi perturba linistea .
Acesta a fost capitolul si imi cer scuze de lipsa mea de cred o luna ,doar ca nu am nicio scuza si ce pot spun e ca nu mai am idei ma gandesc ca in capitolul urmator poate sa se intample marele pas pe care cred ca multi cititoro il asteptati doar ca vrea sa stiu daca sunteti si voi de acord.
Si cartea sa-r putea sa fie finalizata .Nu stiu cand mai postez .Sa-r putea sa o termin cu inca doua capitole .
Ok deci acestea fiid spuse eu va salut.
Va pwp si va iubb

UN NOU INCEPUT/F.F GAMI OS (ANDREI GAVRIL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum