ADEVARUL IESE LA IVEALA.

1.3K 34 9
                                    

Nu am putut dormii deloc aseara si acum ,dimineata ,
cand trebuie sa ma trezesc la 6 sunt obosita,chiar moarta.
Trebuie sa imi fac curaj sa ii spun lui Gami ce s-a intamplat.
Ma simpt prost .
Cand ma trezesc ma duc sa fac dus,si cand ies din dus mananc si imi pregatesc bagajul.
Ma duc sa il trezesc pe Gami.In jumatate de ora avem tren.
A:Gami,Gami,trezestete....
G:........ahhhh
A:hai in jumatate de ora avem tren.
Gami ma trage langa el si ma ridica,stand deasupra lui.Se uita in ochii mei,privirea lui fiind obosita .Ochii lui au un albastru intens in care te pierzi ,imediat cum te uiti in ei.
Ma saruta scurt pe buze,dar sarutul scurt devine unul lung si pasional.
Nu puteam suporta ,sarutul lui imi amintea de seara aceea cu Selly.Ne-am despartit din sarut.
G:ce ai?Esti ciudata.
A:nimic hai fa-ti bagajul trebuie sa plecam ....Dia si ceilalti ne asteapta.
Cand am plecat si ma-m indreptat spre usa ,Gami ma trage si ma saruta scurt pe gat.
A:as vrea sa iti zic cv......
G:da desigur...
A:pai...
Usa se deschide si pe ea intra Vasco.
V:hai veniti odata.
A:imediat...
V:doamne...
G:imi zici mai incolo ,bn?
Cand ajungem la gara avem surpriza intarzierii trenului.
Nrml ,CFR Romania .
Dupa vreo 2 ore de mers cu trenul,ajungem in sfarsit in apartament.
Andy ,Selly,Dia,si Vasco si desigur iubitul meu.
Vor dormi o saptamana zile la mine pana vine mama ,nu vr sa stau singura.
Cand am ajuns ma-m pus in pat.Gami vine si se pune peste mine apoi isi lasa capul pe gatul meu.Ma saruta pe gat apoi pe buze si imi sopteste la ureche.
G: ce ai patit?
A:nu ma nimic.
G:Ale vad ca ai ceva si nu imi place cand suferi.
A:bn ....
Ce credeti ca se va intampla ?Alexandra ii va spune lui Gami adevarul sau nu?Cum va reactiona el cand va afla.

UN NOU INCEPUT/F.F GAMI OS (ANDREI GAVRIL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum