GAMI E IUBITUL MEU.....?

1.8K 44 3
                                    

Pentru inceput as vrea sa va multumesc ca am ajuns la o suma de wiews atât de mare  in doar 5-6 zile...Ma bucur ca apreciati munca mea si ca va place aceasta carte .Ma surprinde faptul ca va place mai mult ca cea cu Vlad dar ma si bucur.In cateva zile am stans atati ochisori.Wow....Sper sa va placa acest capitol si hai sa trecem la treaba...
Mai stam putin in parc si ne hotaram sa plecam deoarece incepe sa se insereze si e periculos ....
Eu cu Gami mergem impreuna pana in fata blocului meu....
Cand ajungem el se apropie de mine si isi pune capul pe gatul meu ,soptindu-mi la ureche:
G:nu uita....
A:ce sa nu uit
G:gandeste-te ...ok?
A:da ...
Intru in apartament ma pun in pat si ma uit la un serial pe laptop apoi adorm...
Dimineata ma trezesc si ma duc sa imi fac igiena .
Ma duc mai tarziu la magazin.
In drum spre casa un om destul de dubios incepe sa ma urmareasca.Pe unde ma duc eu vine si el.
Incerc sa o iau pe o carare ,printre blocuri,dar era inchisa...
Acesta se apropie de mine si ma strange in brate ,lasandu-ma fara aer..
Ma trezesc peste catva timp intr-o camera .Eram legata de un scaun .Ma zbat incercand sa ma dezleg si dupa cateva minute reusesc sa o fac.
Vad ca am destul de multe apeluri nepreluate de la Gami.Dupa ce il sun intra cineva in camera...
A:cine esti...
M:nu crezi deja ca ma cunosti?
A:nu am de unde sa te cunosc.....
M:nu ti se pare ca iti sunt cunoscut....
Acesta isi da masca de schi neagra jos ,si vad ca cel care m-a rapit e defapt Mihai...
A:ce mai vrei de la mine!
M:tu nu vei fi niciodata cu pispirica ala .....
A:nu fac ce vrei tu...ne-am despartit ....nu mai depind de tine si nici tu de mine...
Mihai se apropie de mine.ajungand fara aer .Isi apropie buzele de ale mele si incerca sa ma sarute..
Il imping iar acesta pleaca .Peste scurt timp se aprpie de mine cu un cutit .Ma taie pe maine pe picioare si pe abdomen...
Ma trezesc intr-o camera cunoscuta...
Era camera lui Gami..A fost doar un vis...Ma uit pe mainile mele pe picioare si pe abdomen si vad bandaje din tifon .
Gami a vazut?Ce ii voi spune ?
G:o Doamne te-ai trezit...
A:ce ?de unde ai stiut ca sunt ranita si ma-i bandajat.
G:am vazut niste sange si am descoperit....imi pare rau...
Ochiii mei au inceput sa se umple de lacrimi si curand fata si ochii imi erau rosii.
Gami ma cuprinde in brate si ma saruta pe frunte dulce.
Cam atat sper sa.nu fie plictisitor

UN NOU INCEPUT/F.F GAMI OS (ANDREI GAVRIL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum