RELATIA MEA CU GAMI

1.9K 38 1
                                    

A:nu pot.......
G:dar .....
A:intelg si stiu ca am zis ca te plac si ca dupa sarutul din sambata trecuta am inceput sa te plac dar vazand ce poate face Mihai din simplul motiv ca am zis ca esti iubitul meu si nici macar nu esti .......nu vreau sa stiu cum ar reactiona daca aș fi de adevaratelea cu tine....
G:nu are ce sa iti faca..... Spune blondul luându-mi mâinile în palmele  sale.
A:Gami,nu stii ce poate face cand se enerveaza...de ce crezi ca ma-m deapartit de el?
G:.........
A:din cauza faptului ca vorbeam cu un baiat el a devenit gelos. A vrut sa ma loveasca si mi-a lasat si niste vanatai pe maini si pe picioare .Nu pot sa mai suport asta din nou......intelege!
G:nu vei patiii nimic.....ce nu intelegi?Esti tot ce imi doresc mai mult si nu la-s lasa sa iti faca asta din nou...
A:nu știu ......te rog sa ma lasi sa ma mai gandesc.....
Dupa terminarea orelor am vorbit cu Dia si cu Exploit s ne vedem la Starbucks .Dia era in ziua aceea in Bucuresti si Exploit a ramas in noaptea precedenta la Gami .
Ne-am intalnit la Starbucks.
Cand am vazut-o pe Dia am imbratisat-o puternic caci imi era dor de ea.
Dupa ne-am gandit sa mai plecam in parc.Cand plecam spre parc ma suna mama.
M:draga putem vb putin....
A:da ce s-a intamplat ...ai patit ceva?
M:nu nu iti face griji dar trebuie sa plec pentru cateva zile la servici .....
A:si voi ramane singura presupun. Spun oarecum dezamăgită.
M:da dar nu iti face griji ....doar cateva zile....
Inchid telefonul si ma intorc la ceilalti

UN NOU INCEPUT/F.F GAMI OS (ANDREI GAVRIL)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum