En önemli!

1.2K 74 28
                                    

Es selamun aleykum ve rahmetullah.

Ben bu sayfanın kurucusuyum. İsmim Zehra.

Sizlere sayfanın akıbeti hakkında bir kaç şey duyurmak istiyorum. İlk olarak sayfamız hala aktif. Sadece benim sıkıntılı geçen hamilelik dönemimde biraz aksadı. Artık doğum yapmış ve eski sağlığına tekrardan kavuşmuş biri olarak buradayım. Eleştiriler tevhid çerçevesinde devam edecektir. Bundan rahatsız olanlara diyeceğim şey bundan gurur duyarız.

Şirk, bid'at, hurafe, tarikat, romantik islamcılık, masum gösterilerin zinalarla insanları uyutan siz yazanlar, diyeceğim şey şu ki biz buradayız.

Ve  sevgili  yoldaşlarımız. Bize destek olursanız, beraberce devam edeceğiz. İnşallah.

Ayrıca WhatsApp grubumuz için tekrardan alımlar başlamıştır. Katılmak için bayan olmanız ve bize mesaj atmanız yeterli. Biz size detayları anlatacağız.

WhatsApp grubumuzun içeriği:

- Hafta da, müsait olunmadığı zaman (mazeret bildirerek) iki hafta da 1 kitap okunacak ve o kitap hakkında yorum paylaşılacak. 

-  Hafta da 1. Cüz. Kur'an okunacak ve mealle tamamlanacak. Cüz içerisinde sizi etkileyen ayet paylaşılacak.

- iki günde 1. Sohbet dinlenecek ve not çıkartılacak

- ayrıca grup davet amaçlı olduğu için sadece (ayet, hadis vs) şeyler konuşulacak

Biz bunlara uyarız diyen kız kardeşlerimize kapımız daima açık.

Yeni bir eleştiriye kadar Allah'a emanet olun. Vesselam.

İSLAMİ KİTAP ELEŞTİRİ VE ÖNERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin