un zobii ciudat+informatii despre un buncăr

64 5 0
                                    

A doua zi dimineața m-am cu o durere puternica de cap, din cauză că în acea noapte nu prea am dormit, se pare băieții încă dormeau, fiind doar ora 8:25, am decis sa merg la baie, iar când am ieșit pe hol am auzit o bubuitura puternică dar nu am bagat-o in seamă, dar ceva mi-a atras atenția, chiar când eram în fața ușii, erau mai multi polițiști plini de sânge, și atli zombii morții care stăteau pe podea morți, așa că m-am decis sa intru in camera si sa ii trezesc pe băieți că sa plecam din secția de poliție.
-Baieti! Trezire!
-Ce vrei? M-a întrebat George.
-Trebuie sa plecam de aici...
-Si unde sa mergem?a întrebat Victor.
-La buncăr, e singura șansă că sa...
-Ca să ?
-Ca să supraviețuim.
-Hă? Cum adică, ce are locul ăsta? A întrebat George.
-Holul e plin zombii morți și de polițiști morți și plini de sânge.
-Si crezi că mai vin alti zombii? M-ai întrebat Victor.
-Nu, dar daca cumva vin, cum o să ne apărăm?am întrebat eu.
Trebuie să mergem sa căutat arme, și ceva provizii, că nu prea mai avem...
-Bine, hai sa mergem, a spus George.
-Ok, sa plecăm, a spus Victor.
După ce am ieșit din sectie, am observat că afară este pustiu, doar oameni morți, și zombii vii și morții m-ai vedeai.
Ceva mi-a atras atenția, erau un zombii foarte mare avea în jur de 3 m iar când ne-a văzut a luat-o la fugă, era foarte rapid, așa că singura metodă sa scăpăm de el este sa fugim înapoi la secție, acolo am scăpat de el dar a trebuit să ne facem un plan cum să îl batem:
-Ce fel de zombii mai e și asta? A întrebat Victor confuz.
-Am eu o idee de nume bun pentru el: ,,The Big One''
-E chiar un nume bun, a zis George.
-Ok, da cum vreți să îl batem? Are 3 m și e rapid, nu glumă, a zis Victor.
-Eu zic că arme destul de bune, adică cred că l-am putea bate, am zis eu.
-Eu mă risc, dar nu cred că cu armele noastre l-am putea doborâ, a zis George.
-Hai sa încercăm, a zis Victor.
După 15 min. Am reușit toți trei să îl omorâm, și după ce l-am verificat am găsit un card:
-Ce e cu cardul asta? A întrebat Victor.
-Nu știu, am zis eu.
-Scrie pe el un Z și mai scrie BUNCĂR ZULA  dar nu zice unde e...
După ce am căutat pe un calculator pe internet despre buncăr, am găsit o pagina in care este scris că BUNCĂR ZULA este de maxima securitate și că doar in baza militara din Berlin, se găsește o harta unde se găsește Buncăr Zula.

Apocalipsa Zombii[Vol.1] [Terminat]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum