Am plecat din buncăr și am început să căutam o mașină, iar nu după mult timp am găsit un Audi A4, așa că fără să mai stăm, ne-am urcat toți în mașină și am plecat spre Hamburg, după 1 ora și 30 de minute am ajuns la Hamburg, problema era că drumul de intrare în oraș era blocat de o baricada, iar cam tot orașul era era înconjurat un gard electric de vreo 7m, și m-am bucurat să văd că la baricada de la podul de intrare în oraș erau încă soldați, iar după ce am trecut baricada am observat că orașul era plin de oameni, nu era nici un zombii, se pare că orașul nu era afectat de apocalipsa.
-Ok, acum unde stă cunoștința ta? M-a întrebat George.
-Lucrează la armată, și sta in baza militara,am spus eu.
-Si mai exact, unde e baza militara? A întrebat Victor.
-Baza militara e în capătul orașului, am spus eu, la 45 de minute de aici.
După 45 de minute:
-Baieti, am ajuns la baza militara, problema e că în baza nu poate intra chiar ori cine.
-Si atunci ce facem? Au întrebat ei.
-Lăsați-mă pe mine să mă ocup.
-Ok.
-Cine sunteți și ce căutați aici? A întrebat un soldat care păzea poarta.
-Eu sunt Vlad, el e George iar el e Victor.
-Si ce căutați aici?ne-a întrebat din nou soldatul.
-Suntem din Romania și am venit până aici pentru că am venit să ii cer ajutorul unchiului meu, lucrează aici, am spus eu.
-Cine e unchiul tău și cu ce se ocupa?m-a întrebat din soldatul.
-Il cheamă Albert Gurmanzi, e pilot de elicopter, e de aici.
-Bine, dar de ce îl căutați?
-Trebuie sa îl rog ceva, lasă-ne să intrăm.
-Bine, va las.
După ce am intrat în clădirea bazei am mers la un birou unde am întrebat de acest pilot.
-E pe pistă, imediat va decola către Elveția.
Toți am luat-o la fugă spre pista și i-am zărit elicopterul de armata care mai avea unpic și decola așa că am fugit către elicopter și am început să îi fac cu mana, o dată ce mă văzut a oprit elicopterul și s-a dat jos.
-Vlad, ce cauți aici?
-Ne-ai putea duce până în Elveția?
-Da, dar de ce?
-Iti explic pe drum, ne-ai putea duc la Buncăr FoxFort.
-Da, tocmai acolo am drum, atunci urcați acuma, că plecăm...To Be Contenued:)
Notă de la Autor
Sper că v-a plăcut capitolul, chiar daca e puțin mai scurt ca celălalt, și dacă vă place cartea, s-ă o votați.
-VladAlexCh
CITEȘTI
Apocalipsa Zombii[Vol.1] [Terminat]
Adventureacesta este o poveste despre o apocalipsa de zombie...