După mai multe ore am ajuns din nou la baza militara că sa căutăm informații despre buncăr Alpha, acesta se afla la 7 km de Berlin, la Nord-Vest, asa că am plecat cat mai repede iar pe drum am găsit o mașină militară, mai avea încă 25l de benzina așa că am mers cu mașina, dar la pe o strada din Berlin, era un zombii gigant care care a dat în mașină atât de tare încât am fost nevoiți să abandonăm mașină și să omorâm zombiul, in acel moment am avut o problema, nu mai aveam nici mașină și nu prea mai aveam gloanțe pentru arme, dar nu aveam ce face și am mers pe jos, pe drum ne-am oprit la o baricada militară unde am găsit de la soldații morți doua M4A1, un Glock17, un topor,un shotgun și gloanțe pentru arme, cea ce era mai bine pentru noi pentru că acum aveam si alte arme cu multe gloanțe, acum tot ce ne-a mai rămas era sa ajungem la buncăr, așa că am plecat mai departe, după 2 ore am ajuns la buncăr, problema era că la intrare in buncăr erau o grămadă de zombii, cea ce necesită că va trebuie sa ii omorâm, dar cum erau foarte multi era cam greu sa ii omorâm doar cu ce aveam, dar mi-a venit ideea idee, aveam de mai de mult o grenada la mine, iar daca o aruncam spre ei putea sa omoare in de-a ajuns de multi ca noi sa nu mai strebuiasca sa mai tragem in ei. Așa că am aruncat grenada iar în 10 minute toți erau la pământ.
-Si acum? A întrebat Victor.
-Acum intram, a spus George, ce credeai că puteam face, să stăm și să ne uităm la zombii aia morți??
-Okok, spuse Victor.
Am ajuns la intrare, și am intrat cu inima în dinți, înăuntru, era o camere mica unde se vedea un lift, in jurul lui am văzut că era pe jos 4 soldați, lângă lift se afla un calculator, care deschidea liftul, iar calculator cera un cod, dar noi neștiind codul am decis sa căutăm o alta cale de a cobora spre celălalt etaj de desesupt, într-o cameră alăturată am găsit câteva dulapuri iar langa ele o scara care ducea la celălalt etaj așa că am coborât, jos am descoperit că nimeni nu se afla, totul era gol, așa că am decis sa vedem care e chestia pentru că nu erau zombii morți și nici oameni morți, așa că am intrat în prima camera, acolo se aflau mai mute calculatoare iar pe unul dintre monitoare scria ,, Buncăr ForxFort"
Pe langa asta mai scria desesupt și locul unde se afla așa că m-am gândit că acolo au fost duși oameni, Buncăr ForxFort e un loc de maxima securitate.
-Ar trebui sa mergem acolo, am spus eu.
-Dar buncărul e Elveția, cu ce credeți că putem merge până acolo? A întrebat Victor.
-Victor, nu mai ai cumva încă un unchi care sa ne poata duca cu elicopterul? A întrebat George.
-Bine mă...A spus Victor nervos.
-Cunosc eu pe cineva, aici în Germania, e pilot de elicopter, lucra la armata, nu știu dacă mai trăiește dar daca da poate ne-ar putea ajuta...am spus eu.
-E o idee buna, dar daca nu mai e în viața? M-ai întrebat Victor
-Exista mașină, și există și hărți și știu să conduc, a spus George, dar până atunci unde lucrează?
-La Hamburg,dar până acolo putem merge cu masina, am spus eu.
-Da, ar trebui să găsim una pe aici prin apropierea Buncărului, dar până atunci sa pornim la drum, a zis George.
CITEȘTI
Apocalipsa Zombii[Vol.1] [Terminat]
Adventureacesta este o poveste despre o apocalipsa de zombie...