6.rész (+18)

68 5 0
                                    


Woohyun pov.

- áttért a nyakamra és a puha bőrt kezdte el apró puszikkal behinteni, ezel kisebb sóhajokat kicsalva belőlem. Itt ott megszivta a bőrt, és a kulcscsontomat ostromolta, lassan kezdtem körözni az ölében. Büszkeségeinket összedörzsölöm amire mind a ketten felnyögünk. - sungh..hkyu nhem ahh kéne bhemenni ah szobába? - kérdezem a nyögéssekkel küzdve, mert nem kicsit vagyok már merev ahogy a hyung sem. - dede...fhel viszlek. - a dereka köré fonom a lában és úgy megyünk a szobába. Óvatosan elterít az ágyon, felém mászik majd folytatja a nyakam csókolgatását. Egyre nagyobbakat nyögök ahogy a keze a pólóm alatt kezdi el kényeztetni a bimbómat. Hirtelen megáll amit egy nemtetsző morgással jutalmazok, lerángatja a felsőmet és végigsimít felsőtestemen amitől végig fut rajtam egy kellemes borzongás. Végig csókolgatja egy kis apró részletet ki nem hagyva a felsőtestemet, de a bimbombál elidőzik. Nyalogatja, harapdálja, szívogatja, végig nyal felsőtestemen. Az alhasamat nyalogatja, csokolgatja, megelégelve hogy csak én vagyok itt levetkezve, letépem a felsőt róla amit nem díjaz de egy mámorító csók mindent megold. Leveszi rolam a nadrágom így már egy boxerben nyögdécselek alatta. A ruhadarabon keresztül végignyal teljes hosszomon amire belemarkolok a hajába. Leveszi a nadrágját így boxeren keresztül is látom hogy mennyire akar engem. A felesleges ruhadarabot lerántja rólam, végignéz rajtam és megnyalja a száját majd rákulcsolja a kezét a merevedésemre. Már hátát karmoltam mikor végre abbahagyta a kínzásom. Előhúzok egy dobozt és kiveszem belőle a síkosítót majd a kezébe nyomom. Leveszi a boxerét így elém tárul teljes hossza amit meg kell mondanom nem kicsit. Rákente az átlátszó folyadékot az ujjára és az első uját óvatosan belevezette a fenekembe, majd jött a második ami már fájt de nem volt vészes. Na a harmadik ott már könnyek gyűltek a szemebe, csókolgatott ahol tudott hogy lazuljak el ami sikerült is, mikor már jónak érezte bekente magát és óvatosan belémhatolt. Fájt...nagyon de sikerült ellazulnom, mozgásra utasítottam és lassan keztedd el mozogni. A rossz érzést hirtelen váltotta fel a jó majd a kurva jó. Nőket megszégyenítő módon nyögtem és felsikítottam amint eltalálta azt a pontot. - otth mégh...kérlekhh. - alig bírtam beszélni. Lassabban de mélyeket lökött így egymás után többször érte el a prosztatámat, sikoktoztam, nyögtem, míg ő hallható de nem hangos morgásokat hallatott. Már éreztem hogy nincs sok hátra. Ívbe feszült a hátam és vele egyszerre egy sikoltás kíséretében élveztem el. Lökött még párat majd óvatosan kihúzódva belőlem mellém feküdt és magához ölelt. - el kéne menni zuhanyozni...nem? - keltem fel és húztam magam után, már amennyire bírtam erővel. - megyek megyek. - beálltunk a víz alá és megfürödtünk majd egy boxert és egy hatalmas rövidújjut felkapva mentem be. Sungkyu csak egy boxert vett fel majd a szobába beérve fáradtan döltünk be az ágyba. - jóéjt szerelmem. -csak ennyit hallok és már alszik is. - joéjt neked is. -adtam neki egy csókot majd hozzábújtam mégjobban és elaludtam.

"Másnap reggel"

Fájó hátsóval keltem, kicsit sem örültem neki de megérte. Itt szuszog mellettem életem szerelme. Ó olyan aranyos. Ki szállok az ágyból de csak óvatosan nehogy felébredjen. Lemegyek a konyhába és elkezdek rántott át csinálni, huu csak el ne basszam...  -aiss..!!  Ez forró bazdki!! Au au au.  -hideg víz  alá teszem a kezem.  - huu így már jobb.  - kiteszem tára a kaját,  mellé víz és ez mind tálcára majd be a szobámba. Ó pont ébredezik.  - jó reggelt álomszuszék.  -úristen mi történt velem? Jézusom woohyun pofa be.  - hoztam neked reggelit.  - teszem le az asztalra. 

Sungkyu pov.

Jó reggelt - ásitok egy hatalmasat majd úgy marad a szám.  -ágyba kapom a reggelit? Juj de édes vagy.  - adok neki egy csókot és elveszem a tálcát és neki kezdek az evésnek.  - hmmm ez isteni.  -beszélek teli szájjal igy egy két falat távozik is a számból.  -bocsi... Nem direkt volt. -nevetek kínosan.  -nem baj megesik,  örülök hogy ízlik . - törli le a takarót.

Woohyun pov.

Megmosolyogtat hogy milyen aranyos tud lenni,  letörlöm a takarót majd kitátom a szám.  -ááá... Én is kérek.  - kinevet de megkapom a falatom,  megkajáltunk és az egész napot együtt töltöttük. Sétáltunk a parkba, meg sütit ettünk,meg sok minden.  Hazahozott kocsival és sajnos búcsúzunk kellett.  Megcsókolt és megölelt. Integettem neki míg láttam, majd sarkon fordultam és bevetettem magam az ágyba.  Telefont elő kapva mindent elmondtam sungyeol nak aki csak belesikitott a telefonba és rám baszta.  Pár perc múlva megjelent nálam és a nyakamba ugrott és kiváncsiskodott. Itt aludt nálam aminek hála egész éjszaka zaklatott.

Hello... Rövid rész lett tudom.  Ez az első +18 as történetem így bocsánat ha valami nem oké.  Jó olvasást és utólag is boldog karácsonyt

Finom FalatokWhere stories live. Discover now