4.rész

57 5 0
                                    

                              

-Ott állt az ajtóban, és tányér méretű szemekkel nézett minket. Ledermedtünk és néztük már vöröslő fejét, amit a düh okozott.
- mit csinálsz te itt édes fiam, még el se mentem és már megdugatod magad? Te hálátlan kölyök! - itt telt be nállam a pohár. - anya! Ide figyelj...nagyon szeretlek de itt most én lehetnék felháborodva. Miaz hogy itt hagysz engem egyedül, és elmész kínába?! -toltam arrébb Hoyát, igen ő az én drága zaklatóm, odamentem anyámhoz és megláttam mögötte a barátját aki rámpillantva elereszt egy mosolyt. - ő a barátod? -mutatok a férfira aki rámkacsint, várj...MIIIII?!?!
Uristen kezdek bedilizni. - igen ő az, mivan rá is fáj a fogad te mocskos bu... - egy pofont adtam neki, majd megfogtam hoya kezét és magammal húztam anyám pasijához. - öm...beszél koreaiul uram? - kicsit zavarban voltam. - igen beszélek. Te tényleg meleg vagy? - kérdi mosolyogva. - hát, igen uram. -hajtottam le a fejem amit megsimogatott és adott a hajamba egy puszit. Felemelte a fejem és arcomba mosolygott. Paradicsom vörös arcal bámultam rá. - tessék itt a telefonszámom, ha valami baj van akkor hivj fel nyugodtan én segitek neked. -azzal anyámat elráncigálva hagyták el a házat, ránéztem hoyára aki értetlenül nézett rám. -hosszú hoya...hosszú. - egy "oké" fejet vágva adott egy csókot megölelt és ő is elment. - ez fura, tudtam hogy közvetlen de ennyire? Tök piros lett a feje, cuki. -fanoltam magamba majd lépéseket hallottam. - jó reggelt haver minden oké?. - kérdem tőle vihogva, hiszen úgy nézett ki mint akire rárobbant a mikró. Szét áll a haja, felsője és gatyája össze vissza. - ja persze, mi ez a jó kedv? -törölgeti a szemét álmosan. - ja hát találkoztam anyámmal meg a pasijával. Anyámat leüvöltöttem, a férfi meg megadta a számát és kaptam a fejemre egy puszit. -vörösödtem el megint.

-a hétvége gyorsan eltelt és most épp a gimibe haladok be, sungyeollal az oldalamon. - hallod, dolgozni be kell mennem mostmér rendesen mert én fizetem a számlákat meg a lakbért. - hadarom le neki gyorsan, amire ő csak bólint eggyet. -jolvan de ha bem sietsz akkor el fogunk késni. -kezdett el szaladva maga után húzni, majdnem elestünk de épp beértünk a tanár előtt. -huu épp beértünk. -lihegve ültünk le az asztalunkhoz, beért a tanár majd rögtön elkezdett magyaráznj hogy egy kezdő tanár érkezett. Ki lehet már az. És akkor bejön az ajtón az akire nem számítok. -aztarohadtéletbe, hát ő? -összenéztünk sungyeolal és tányér nagyságú szemekkel vizslattuk anyám pasiját. Egyszercsak megindul felém, felhúz és megölel. - szija woohyun, nem tudtam hogy ide jársz öcsi, a nevemet se tudod még. -súgja a fülembe. - Yuan Yang, csak hogy tudd. -értem uram.

(Őt képzeljétek el😍😍)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Őt képzeljétek el😍😍)

-mindenki minket nézett de végre visszament a tanárhoz. Csak el ne mondja hogy anyám pasija. -bocsánat gyerekek de ő a fogadott fiam. - rám mosolyog, és én csak fogom a fejem majd leülök. Ez fárasztó lessz, bemutatkozott és egész nap besegitett az óráinkon. Nap végére már nagyon fáradt voltam de mennem kellett dolgozni. -na majd beszélünk sungyeol sziaaaaaa. -integetett én meg már futottam is a munkahelyre, rendesen beértem. -sziasztok! -köszöntem a többieknek és már mentem is átöltözni majd gyorsan be a konyhába. -Kyungsoo szia, na hiányoztam? -érdeklődöm hátha igent mond. -hogyne hiányoztál volna, mindenki hiányolt. -megölelgetett de hivott az irodába a főnök. -igen uram mibe segíthetek? -kicsit félek tőle. -hoya urat nem tilthatjuk ki hiszen nem csinál semmi roszat. -legyintettem eggyet. -nem probléma, jöjjön nyugodtan. -azzal elhagytam az irodát és mentem dolgozni. Megint itt van Sungkyu, ezaaaaz. -szia rég láttalak, mit adhatok? -ugy vigyorgok mint a tejbetök, hagyd ezt abba woohyun. - szia igen régen volt, egy jeges teát kérek. - gyanús a mosolya, olyan...perverz. még valamit?-érdeklődöm hátha...de nem. -nem köszi, ennyi lessz. -kutat a pénztárcája után amit meg is talál. - 1231 won lessz. -mindig pontosan ad, de hogy? Leül a szokásos asztalhoz és várja italát. Elkezdem csinálni de jön még egy vendég. -oo szia hoya, mizujs? -miután rájöttem hogy neki is tetszik valaki, nem nem én csak probálta elfelejteni az illetőt, azóta jóban vagyunk. -szia semmi, nem volt suliba dongwoo. -elszomorodott szegény. -kérek két habos islert. -igen nállunk édességet is lehet kapni, jó mi? -rendbe, mindjárt kiviszem és 821 won lessz. -ideadja majd le is ül. Kész a tea viszem a sütit egyszerre, jaj csak le ne essen. -tessék itt a süti, jó étvágyat. Tessék itt a tea sungkyu, remélem izlik. -lerakom.elé és meghajolok, elmennék de visszahuz és leültet hogy beszélgessünknegy kicsit. A munkaidőm végéig beszéltünk, hiszen mennem kellett. Nem volt baj hogy nem vettem fel a rendelést ugyanis kevesen voltak és rajtam kívül 2 pincér van még. Eggyütt távoztunk a étteremből. -hazavihetlek? Nagyon hideg van, kérlek. -nem értem miért könyörög. -persze nyugodtan, ne könyörögj megyek én anélkül is. -elindultunk és végig beszéltük az utat. Sajnos hamar hazaértünk. -figyelj woohyun rám egy kicsit. -ránéztem majd megcsókolt. Zavartan köszöntem el és szaladtam be, fel az ágyamba. Se tanulni se aludni nem tudtam. Egész éjjel azok a puha ajkak jártak a fejemben és hogy akarom azokat az ajkakat, meg akarom izlelni. Ilyen gondolatok jártak a fejemben mig nagynehezen el nem aludtam.

Itt a kövi rész. Lapos lett de igyekeztem jóra csinálni. Jó olvasást❤

Finom FalatokWhere stories live. Discover now