9.rész

33 3 0
                                    


Sungkyu pov.

Woohyun túl jól nézett ki és hát ismerem a haverjaim de a macskának adott igazat igy hagytam a fenébe. Pakolászok amikor csengetnek, ahogy látom megjött kris. Oda megyem és arrébb viszem a drágámat aki totál lefagyott. - hello kris, gyere beljebb. - behúztam a házba és leültettem. - cső, ki az a cica fiú az ajtóba? - mutat a szobor felé. - áh hát ő woohyun a párom, és hát most egy kicsit megfagyott a magasságod miatt gondolom. - oda húzom woohyunt is. - szia, bocsi de nagyon magas vagy és meglepődtem. - mentegetőzik szerelmem. - semmi baj, sokan megnéznek e miatt. - nevetett fel kris. Elég sokan lettünk ahogy megjöttek a vendégek, hangosabbra vettük a zenét és ittunk ittunk amig valaki ki nem találta hogy felelsz vagy merszezzünk. Jaaaj mi lessz ebből.

Liza: - na akkor kel egy üveg. Valaki hozzon eggyet!

Kris: ne üvölts má' , hozzál te.

Woohyun: hozok én.- felállt és hozott egy sörös üveget* tessék itt van.

Mindenki: jeeeeee a kis csicskaaaaaa

Sungkyu: na ezt azért ne má gyerekek. - kiabállt rájuk. -

Többség: jó jó nyugi van haver

Liza: na kezdjük, ó woohyun felelsz vagy mersz?

Woohyun: merek de normálisan

Liza: -perverz mosolyra húzza a száját- mássz sungkyu ölébe

Woohyun: okés - belemászott sungkyu ölébe.-

Sungkyu pov.

-itt elfajultak a dolgok, liza mindenkit végig szivatott és főként woohyunt szivatta. De volt olyan akinek vetkezős táncot kellett csinálni, úgy bepiáltunk hogy most én épp a szerelmemen fekszek totál felizgultan és ahogy érzem ő sem nyugodt egy cseppet sem, a többiek szobára mentek ugyan úgy, van aki haza vánszorgott. És hogy mi miért vagyunk felizgulva? Csak annyit mondok hogy liza feladatai...- baba...ne segítsek rajtad? - nézek rá pervezen. Majd fordított a helyzetünkön és lerántotta a nadrágom a boxeremmel együtt. - mit csinálsz? - meredtem rá, majd engem meg se hallva nyalt végig hosszomon amitől levegőt is elfelejtettem venni. Hirtelen teljes hosszomat bekapja, néhol megszivja, majd a fogát ovátosan végig húzza rajta. Nem sok kellet és a szájába is élveztem amit úgy látom szivesen nyelt le(wtf...)- deh veledh mi leszh? - kérdem tőle még az izgalomtol fűtötten. Rám néz majd bemászik az ágyba. - nekem nem kell, nem olyan vészes. - csukja be a szemét. - dehát...biztos? - kérdem szomorúan.- aha biztos csak aludjunk már.- be feküdtem mellé és elnyomott az álom azonnal.

Másnap "reggel"

Woohyun pov.

-délben kelek szörnyű fejfájással. Kikászálódok az ágyból és lemegyek a konyhába gyógyszerért, majd visszamegyek sungkyuhoz és befekszem mellé majd el is alszok.
...

Amit felkelek megnézem az orát ami 15:30 at mutat. - azt mennyit aludtam...- nincs mellettem hyung ezért a keresésére indulok. A konyhába megtalálom ahogy pakol. -jó napot hyuuung!! - kiabálok oda neki az ajtóbol. Kicsit össze rezzen és a szívére teszi a kezét. - neked is de ilyet ne csinálj többet. Amúgy terveztem ma délutánra valamit. - nézett rám csillogó szemekkel. De én csak kérdőn néztem rá. - kiváncsi vagy? - mosolygott mint a tejbetök. És én heves bólogatásba kezdtem. - de tényleg tudni akarod, kiváncsi vagy? - kérdezgetett tovább amivel már kezd az agyamra menni. - igen kiváncsi vagyok. - közöltem vele a leghiggattaban. - nagyon nagyon kiváncsi vagy? Hmmmm? - most ment az agyamra. - MOND MÁR AZ ÉG ÁLDJON MEG!!!!!!!! - kiabáltam rá torkom szakadtábol, de ahelyett hogy megilyedt volna inkább kiröhögött, amire én beleütöttem a vállába. - auuu, na jó...megyünk vidámparkba!!! - ugrál örömében. - ooké...és mikor megyünk? - kérdem unott hangon. - nem is örülsz? Így lepjen meg az ember valamivel. - megforgatom a szemem mert hát drága barátom átváltott kis hisztis picsába. - jaaaj nyugi van na, de mikor megyünk? - érdeklődők továbbra is. - ha felöltözünk, azonnal mehetünk. - beszaladtam a szobába és felkaptam egy lila kötött felsőt meg egy fekete farmert és már szaladtam is oda hyunghoz. - igy jó leszek? - mutogattam magam. Csak végig nézett rajtam és megnyalta alsó ajkát. - hyung ne nézz így! -Már szinte látom ahogy képzeletben vetkőztetsz. - ahelyett hogy abba hagyná csak egyre jobban közelit mire hátrálni kezdek. - mit csinálsz? Menj már öltözni! - sarokba szorított és csak közeledett az arcomhoz. Már alig egy centi választotta el ajkainkat amikor elmosolyodott és belefujt a szemembe. Kinevetett és bement a szobába. - ne neves!! Beleköptél a szemembe! Ezt még nagyon vissza kapod! - törölgettem a szemem mert tényleg belecsúlt. Kijön egy fekete bőrgatyában és egy fehér kapucnis felsőben. Ahh...olyan sexyyy... - mit nézel annyira? - ekkor kaptam észhez hogy tátott szájjal bámulom. - mi? Ömm semmi semmi, mehetünk? - terelem azonnal a témát. - aha persze... Na de toljad arrébb a kis seggedet mert nem férek oda a cipőmhőz. -felkaptam a cipőm és arrébb mentem. - jó lessz őfelsége? - haloltam meg előtte. - na maradj csak úgy, pont jó magasságban vagy. - felnézek rá és látom azt az átkozott perverz mosolyt az arcán. De csak azért is, adtam a nadrágon keresztül egy puszit nemességére és kabátomat felvéve elhagytam a házat. - t..te kis...- utánam szaladt és kaptam egy taslit. - most mi van? Te mondtad hogy jó helyen vagyok. - néztem rá perverzen. - de én csak vicceltem, nem kellett volna ezt csinálni. Este megkapod a büntetésed. - kinevettem és haladtam a garázs felé ugyanis kocsival megyünk. Basszus -20 fok van és ő vidámparkozni akar. Beszállunk a kocsiba. - kapcsoljak fűtést? - csak hevesen bólógatok. Nem soká már jo meleg lessz, majd el is indulunk végre. Hamar megérkeztünk. - na itt vagyunk, szállj ki. - kiszálltam és azon nyomban oda fagytam. Oda vánszorogtunk a jegyárushoz és vettünk két jegyet. De amint megláttam mi van bent...

Finom FalatokWhere stories live. Discover now