Uyandığımda hala uçaktaydık.Biraz arkadaşlarla konuşmaya karar verdim.Sarı saçlı güzel bir kız vardı.
"Merhaba .Ben Selena, senin adın ne?"
"İsmim Bridgit.Memnun oldum."
"Ben de." dedim gülümseyerek.Çok iyi birine benziyordu.Sürekli gülümsüyordu.Bu onu daha da sevimli kılıyordu.Sonra benden küçük görünen bir kız gördüm.
"Merhaba."
"Merhaba Selena" ismimi konuşmalarımızı dinlerken öğrenmiş olmalıydı.
"İsmim Zendaya.Ama bana Zen diyebilirsin."
"Tanıştığıma memnun oldum.Sen de bana Sel diyebilirsin."
"Ben de memnun oldum Sel." dedi.Sonra saçları açık kahve olan diğer kızı gösterdi.
"Bu da Debby."
"Tanıştığıma memnun oldum Debby."
"Ben de Sel."diye devam ettim.
"Bana Debbyishtrankcosh diyebilirsin. " dedi. Acaba gerçek adını mı söylemişti? O zaman nüfus müdürü klavyeye oturmuş olmalıydı.Justin'e bir şey söyleyecektim fakat yeni arkadaşlarıya konuşuyordu.
"Hey, bakın millet .İşte benim dünyalar güzeli sevgilim Selena."
"Merhaba." dedi erkekler. İsimlerini teker teker öğrendim. İsminin David olduğunu öğrendiğim kişi duraksadı ve Justin'e baktı.
"İyi ama nasıl ikiniz bir anda alındınız.Yani siz sevgili olduğunuz için alınmamanız gerek."dedi ve kaşlarını çattı.
"Lanet olsun !Ne demeye çalışıyosun sen !? " diye çıkıştı Justin.
"Sakin ol Justin.Hem bizden başka sevgili Zayn ve Perrie var" dedim.Kendi yerimize geçtik.Biraz olsun sakinleşmişti.Ben onu sakinleştirmeyi biliyordum.
"Justin bana bak ." dedim.O da başını çevirirken dudaklarına yapıştım.Gülüyordu ve karşılık veriyordu.Bir süre öpüştük.Nefessiz kalınca geri çekildik.
"Lanet olsun.Beni sakinleştirmeyi iyi biliyorsun." dedi ve kahkaha atmaya başladı.
"Yok artık.Olan var olmayan var yani.Lütfen , biraz dikkat edelim.Benim gibi sap var yanınızda.." dedi Zen.
"Tanrı'nın lanet aşk böcekleri." dedi Bridgit.
Biz de güldük.Bir süre sonra uçak yere temas etti. Evet işte başlıyoruz.
Uçaktan inince telefonlarımızı ve saatlerimizi aldılar.Bizi bekleyen başka bir arabaya binip adaya gittik.
Burası ödül oyunun oynandığı ada.
Ve karşımızdakilerde ÜNLÜLER.Zayn Malik
Sıkıcı bir uçak yolculuğundan sonra yarışacağımız adaya geldik. Kameraların kayıtta olduğunu anlayabiliyorduk.Çünkü hepimiz televizyon ve müzik dünyasındandık.Ve karşımızda Jack ile GÖNÜLLÜLER duruyordu.
Jack "Survivor 2013 - 2014 'e hoşgeldiniz arkadaşlar." hep birlikte alkışladık.
"Öncelikle hayırlı olsun.Evet sevgili seyirciler.İki takım ilk defa karşılaşıyor.Bu ilk karşılaşma.Bu parkuru gidip-gelip tamamlayan takım diğer takımdan iki kat daha fazla malzeme alacak.5 olan kazanacak.Ünlüler gönüllülere karşı.Evet kimin oynayıp oynamayacağını kararlaştırmanız için bir dakika veriyorum."
Takımla biraraya geldik.Kararlaştırdık.Bizden Bella oynamayacak.
"Evet arkadaşlar kimler oynamıyor " dediğinde Jack abi , Bella ve Zendaya bir adım öne çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor ♔
Fanfiction(Bazı kısımlar gerçeğiyle tamamen alakasızdır.) Ekranları kasıp kavuran Survivor'dan önemli bir ders aldık: Konu açlıksa, gerisi teferruattır. Annesini ve kendini o çukurdan kurtarmak için gittiği Survivor'da Selena'nın başına gelmeyen olay kalmı...