Yüce Konsey .s.s.s

1.8K 95 71
                                    

Merhaba benim değerli okuyucularım.Oy ve yorumlarınız için teşekkür ederim.Lütfen eleştirilerinizi yazmayı ve diğer hikayem Ceyda'yı okumayı unutmayın.Hikayem artık dolambaçlı hale geliyor.Mizah ve dramı karıştırıp yazmak ustalık gerektiriyor.Ama maalesef ben bir Usta değilim. Hikayede her şey , her olay içinden çıkılmaz hale geliyor.Sizden tek isteğim hikayemi sıkılmadan okumanız.Sizi seviyorum.Umarım beğenirsiniz.

Gözlerimi açtığımda doktor başımdaydı. Bir insan bu kadar mı çok bayılır yaa ?

"Bir- iki gün hareket etmese iyi olur.Fena düşmüş."

"Peki." dedi Jack.Sol omzum ve sırtımın sol kısmı çok ağrıyordu.Belki kırılmıştır.Belki de çıkmıştır.Belki de kıçıktır.

Ayağa kalktım ve herkes yerini almıştı.İnsanlar bana farklı bkıyordu.Sanki bilerek yaptım.

"Öncelikle gönüllüleri ,bilahassa Selena'yı tebrik ediyorum.Pes etmedin.Sonunda kazandın.Düşüncelerin neler?"

"Dediğim gibi , geçen oyunu kaybettik.Sonra arkadaşlarla konuştum.Birbirimize kenetlendik.Bir takım olduk.Yani takım olma yolunda büyük bir adım attık.Ben bütün arkadaşlarımı kutluyorum. Pes etmek bana göre değil.Justin'in bir lafı vardır 'Asla asla deme'.Düştüğümde geri kalkamazdım.Çünkü sırt üstü düşmüştüm ve nefes alamadım.O anda asla Perrie'ye yetişemeyeceğim sandım.Sonra Justin 'Asla asla deme' dedi.Ayağa kalktım.Sonraki engele geçtim.İple tırmanırken gücüm kalmamıştı ve yeniden yere çakıldım.Bu sefer hiç bir şey beni kaldıramazdı.Annem dışında.Justin ' Anneni düşün.' dedi.Annem aklıma gelince yeniden doğmuş gibi ayağa kaltım ve mücadeleyi kazandım."

"Vay canına.Büyük bir mücadele.Bu mğücadeledeki katkından dolayı dokunulmazlık asasını ve bayrağını sana veriyorum." dedi Jack.Asa ve bayrağı bana verdi.Takım arkadaşlarım alkışladılar beni.

"Selena seni hastaneye götüreceğiz.Evet ekran başındaki seyirciler.Yarışmacılarımızın sağlığı bizim için çok önemli.Bu yüzden Selena'yı hastaneye götüreceğiz."Vay bee açıklamaya bak.

"Demi , dokunulmazlığı kaybettiniz.Bunun hakkındaki düşüncelerin neler ?" dedi Jack.Demi ağlıyordu.

"Dokunulmazlığı kaybettik.Çok üzgünüm.Ama bireysel dokulmazlığı umarım hakeden kişi alır.Çünkü bu takımda çatlaklar büyümeye başlıyor.Bu çatlağa neden olan kişiyi umarım yollarız.Eğer onu yollarsak daha iyi bir takım olacağız."

"Peki.Sizi adanıza uğurluyorum.Bu akşam konseyde ayrıntıları bu akşam konuşuruz zaten.Bu gün oynanacak bireysel dokunulmazlıkta ünlülerin bireysel olarak iyi bir performans sergilemesi gerekiyor." dedi.Justin bana el sallayıp gitti.Herkes gitti.

"Benimle gel." dedi Jack.Bir tekneye bindirdi .Biraz uzun süren bir yolculuktan sonra Dominik Devlet Hastanesi'ne geldik.Bir odada kolumu ve omzumu alçıya aldılar.Kamera beni çekiyordu.Sonra tekneye bindik ve yolculuğa başladık.Bu olanlar sırasında Jack yanımdaydı.Karşı karşıya oturuyorduk.Bir an kendimi ona bakarken buldum.Yakışıklı biriydi.Bizden büyük gibi görünüyordu.Sarı saçları , mavi gözleri vardı.

"Kaç yaşındasın Jack Abi ?"

"Abi demesen.20 yaşındayım."

"Ne ?Ben seni 26 felan sanıyordum.Liam'ın kulakları çınlasın."

"20.Bu yarışmayı eskiden babam sunardı.Onun pis işlerle uğraştığını 17 yaşında öğrendim.Beni de bu pis işlerine alet etti.2 sene önce öldürüldü.Sigara içtiğimden yaşlı gösteriyorum.14 yaşında başladım sigara içmeye. Bu yarışmayı 2 yıldır sunuyorum.Sence bu kadar yeter mi ?" dedi.

Survivor ♔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin