Bas Gaza

1.1K 57 16
                                    

Ellerimi tuttu ve yüzüme bir santim daha yaklaştı. Burunlarımızı birbirine sürttü. Yaptığı bu hareketle saç diplerimden ayak parmaklarıma , Edirne'den Kars'a , Jüpiter'den Mars' a kadar bir elektiriklenme oluşturdu. Arkadan çok garip bir romantik müzik geliyordu. Bal köpüğü gözleri gözlerimde kenetlendi. Nefesi yüzümü esir alırken , ben onu ilk gördüğüm gün gibi altıma işemek üzereydim . Heyecanlıydım. Elleri usulca yanaklarıma geldi. Kahretsin altıma işemek üzereydim. "Selena " dedi ifadesiz bir yüzle.

Birilerinin beni dürtmesiyle tabiiki de uyanmadım.Eşşek tepse uyanmam.Top patlatsanız uyanmam. Hayatta uyanamam.

"Selena ?"

"Selena ? Kalk hadi geldik. "

"5 dakika daha lütfen ..." diye cevap verdim .

Bu sırada Zayn beni dürtmeye devam ediyordu.

"Bu böyle olmayacak." dediğini duydum. Amaan koy göte gitsin amk. Bulmuşuz şurda yumuşacık yatağı , bırakın da keyfini çıkaralım.

Yastığıma sarılıp uyumaya karar verdim.

"Selena , eğer bu sefer de kalkmazsan yüzüne su dökerim. " dedi.

Yavaşça kalktım.

"Of yaa ! Ne güzel Justin ile öpüşecektim. "

Bu lafımın üzerine elindeki bardağı yere attı.

"Iyi o zaman . Adada rahatça öpersin sevgilini. " dedi ve helikopterden indi.

. Allah Allah . Acaba beni azmış biri gibi mi düşündü ? Kötü bir şey mi söyledim şimdi ?

Yorganı üzerinden çektim ve ayakkabılarımı giydikten sonra helikopterden indim.Luke'un tekme attığı karnım her yürüdüğümde acıyordu. Helikopterin hemen yanında bir araba vardı. Ve arabanın yanında selfie çekinen , özçekimdeseydiniyi olurdu, (Teog mağdurlarına gelsin ) bir adet Zayn ve şoför vardı.

"Teşekkürler , kızım bunu görünce çok sevinecek" dedi adam.

Arabaya bindik.Adam müzik açtı.O kadar özlemişim ki müzik dinlemeyi...

Araba gittikçe hızlanırken manzaraya bakmaya çalıştım. Justin'i düşündüm. Annemi düşündüm. Cennetteki babamı düşündüm.Benden nefret edenleri düşündüm.Sanırım bunlar depresyon alametiydi.

Saçma sapan bir anda, sebepsiz yere gelen yalnızlık ve bunalım hissi, olum sen ne ayaksın ya?

Tünelin içine girince gözlerimi manzaradan çekmek zorunda kaldım.Çişim gelmişti.Yerimde rahatsızca kıpırdandım.

"Daha ne kadar yolumuz var ?" dedim.

"Yarım saatlik bir yol." dedi adam.

"Sakıncası yoksa bir benzin istasyonunda durabilir miyiz ?"

"Olmaz.Neden ?"

"Çişim geldi." dedim. Bu cevacım üzerine Zayn ve şoför güldüler.

"Burda pet bardak var.Ona işe."

"Ağzına sıçtırma.İndir beni bi yerde."

"Bok sıçarsın ." dedi adam gülerek.

"Başka ne sıçabilrim ?" diye kapak yaptım.

Adam şok

Adam wefad

Adam iptal.

Survivor ♔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin