Tanıtım Çekimleri

3.2K 142 43
                                    

Sonraki gün

Selena

" O lanet olası kıçını kaldır  Justin ! " dedim bağırarak.Saat 11.30 olmuş biz hâlâ yatıyorduk.Dün akşam hiç bu kadar stresli bi gece geçirmemiştim.

"Off! " diyerek kalktı.Uyanınca çok tatlı oluyor.

"Ben kahvaltı hazırlayacağım.Sonra şirkete gidelim.Tanıtım için .Biliyorsun."

"Ah, evet.Ben yüzümü yıkayıp geleceğim.Sen in."

"Tamam." deyip aşağıya indim.Kahvaltı sofrasını hazırladım.Çok çeşitli oldu yine. Tıpkı annemim yaptığı gibi.

"Immmm! Nefis  kokuyorlar." diyerek merdiven indi Justin.Ben domatesleri keserken arkama geçti.Ellerini karnıma sardı.Çenesini omzuma dayadı.Sonra kulağıma "Seni seviyorum Selena." diyerek fısıldadı. "Yapma Justin.Bak şimdi elimi keseceğim."

"Ben seni ne olursa olsun korurum.Ama bir şartım var."dedi.Bıçağı bıraktım.Beni izliyordu.

"Neymiş o şartın." dedim.

"Hep benimle ol.Beni bırakma."

"Bu senin için de geçerli.Her zaman seninim." deyip ona sarıldım.

"Anneni kurtaracağız."

"Yarışmayı kazanmaktan başka şansımız yok." derken yanağımda bir sıcaklık hissettim.Ağlıyordum.

"Lanet olsun , ağlama! Beni de üzüyorsun." Elleri ile göz yaşlarımı sildi.Sonra elimi aldı.Kalbine götürdü.

"Bak.Seni ağlarken görmeyi hiç istemiyorum.Sen ağlarken benim buram acıyor.Lütfen kendini üzme.Güçlü kal."

"Aman Tanrım ! Justin içine Demi Lovato kaçtı !"  dedim ve gülümsemeye çalıştım.  Bu kadar duygusallık yeterdi. Kahvaltımzı diğer günler de olduğu gibi çok sessiz ve sakin bir şekilde  yaptık.

Arabaya bindik.Saat çoktan 12.45 olmuştu.Şirkete ulaştığımızda arabayı park etti Justin.İçeri  el ele girdik.Burası şirket değilmiş ki ?Burası resmen hapishane. Birçok odası vardı.Her yer gri.İçeri girer girmez iki koruma Justin ile beni ayırarak farlı yönlerdeki odalara sürüklediler."Justin ! Bırakın bizi !" diye çığlıklar atıyordum.Adam beni uyarınca susmak zorunda kaldım.Keşke Justin'in dediği gibi soygun yapsaydık.
Odada iki tane kız vardı.Ama ikisi de kalıplı uzun boyluydu.Dövemem ki onları.Beni makyaj masasına oturttular.Makyajımı yaptılar.Hiç ses çıkarmıyordum.Çıkarırsam bana kim bilir neler yaparlardı.Koridordan aynı sesler geliyordu.Çığlıklar.

Zayn Malik

Kahvaltımızı yapıp Hazza , babacık  ve ben arabaya bindik.Şirketin yolunu tuttuk.Şirkete vardığımızda otoparka park ettim arabamı.Şirketin kapısından girer girmez kaslı bodygardlar bize doğru koşmaya balşadı.Bizi de birbirimize baktık.Sonra aklımıza kaçma fikri geli kapıya doğru koştuk.Ama bizi yakaladılar."Lanet olası kollarınızı üzerimizden çekin dostum !" diye bağırmaya başladık.Her birimizi farklı odaya sürüklediler.Burası bir şirket değil.Bir hapishane gibi.Ne diye katıldım ki şu siktiğimin yarışmasına ?

Beni başka bir odaya çektiklerinde 4 tane daha vardı onlardan.Makyajımı yaptılar.(Yanlış anlamayın.Flaş patlarken yüzünde parlama olmasın diye yapıldı.)Kıyafetimi elime tutuşturdular.Mecbur giydim.Yarım saat beklettiler beni.Çığlık sesleri kesilmişti.Telefonum da onlarda.Çıldırmış durumdayım.Bir koruma bana doğru gelmeye başladı.

"Hadi , gidiyoruz .Eğer bir zorluk çıkaracak olursan..."

"Biliyorum." dedim.Beni kolumdan tutup başka bir stüdyoya getirdiler.Beyaz bir arka planı vardı.Herkes orada toplanmıştı.Her tarafta korumalar vardı.Adını Sel olarak öğrendiğim kız çok güzeldi.Perrie de öyle.Ama ne bileyim korkudan aklımı kaçırdım galiba.Sıra sıra fotoğraf çekindik.Sıra videolara geldi.Elimize kağıt tutuşturdular.

"Iıım.Bay Malik.Bu repliği ezberleyin ve kamera karşısında söyleyin." başka ne yapabilirim.Onlarca koruma var etrafımızda. Sıra bana gelmişti.

"Çekici bir bakış lütfen" dedi kameraman.Hay senin ebeni...

Dediğini yaptım ve repliğimi söyledim.

"Güzel iş." dedi yönetmen.

"Sağol." dedim. Sonra sıra Sel'e geldi.

Kameraman"Seksi bir duruş lütfen." dedi.Sel oflayarak denilen şeyi yaptı. Aslında çok da seksi olmuştu.Sonra ezberlettikleri şeyi söyledi.
Kendimi bir anda soyunma odasında buldum.Üzerimi değiştirip defolmamı söylediler.  Tanrı'nın belaları . Hemen üstümü değiştirip arabamın yanına gittim.Arabanın önünde Harry ile Liam vardı.Arabaya bindik.Hızla eve geldik.Olayın şokunu atlatamadan kapısı açık olan eve girdiğimizde Paul'u gördüm.Yerde yatıyordu.Hemen yanına gittik.Gözlerini zorla açtı.

"Ç-çocuklar.B-ben ö-özür-di-dilerim.Her şey i-için.Ç-çok dikkat ed-edin. Her şey Luke yüzünden oluyor. O bir psikopat.İnsanları kullanıyor. Jacop'u kullanıyor.Buradan kaçış yok.Öhm Öhm.B-ben sizin peşinizi bırakmasını isteyinde beni darp ettiler.Lü-lütfen çok dikkat edi..." gözleri kapandı.Nefes almıyordu.Nabzını kontrol ettim.Şok olmuştuk.Ölmüştü.

"O ö-öldü.!" diye çığlık  attı Harry.

"Ne yapacağız ?"dedim.

"Onu gömelim." dedi Liam.  Aslında hiç düşünmemişti.

"Ben Tom'u çağıyorum." dedi Liam.Tom geldi ve Paul'u götürdü.Oturduk ağladık. Değişen bir şey olmadı.Bu gerçekten kötü olmuştu.

Justin

"Sence neden bize böyle bir eziyet verdiler ?" dedi Selena.

"Luke'un yüzünden. Yoksa Jacop hiçbir zaman böyle bir şey yapmaz." diye tısladım.

Tamam , zaten suçlu hissediyordum .Selena'nın söyledikleri kalbime bir hançer misali saplandı.

Televizyonu açtığımızda bizi gördüm.Cidden bu kadar çabuk mu ? Hemen Selena'yı çağırdım.

"Aman tanrım !" diye çığlık attı Selena.

"Çok güzel olmuş.Ama bunda montaj var ?"

"Bişey olmaz." dedim.

"Hadi fan sayfasındaki yorumlara bakalım." dedi.Laptopu getirdim.Jacopp.com a girdik. Yorumlara tek tek bakmaya başladık.

-Justin ve Demi çok yakışıyorlar.

-Zayn Malik çok yakışıklı ayrıca Selena ile çok yakışırlar .

-Güzel bir takım olmuş.

Gibi yorumlar var.Ben ilk iki yorumu görünce çok sinirlendim.Selena da öyle.

BİR AY SONRA -HAVALİMANI-

Selena
Bir ay içinde gerekli hazırlıkları yapmıştık. Sağlık kontrolünden geçtikten sonra dört kere toplantı yapmıştık. Ben de bu süre içinde vahşi yaşamda nasıl hayatta kalınabilir hakkında araştırma yapmıştım.

Herkes buradaydı.Bizi ayrı uçaklara bindirdiler.Gönüllüler ve Ünlüler ayrı uçaklara bindi.Neden böyle bişey yaptıklarını anlamadım.Sürekli arkamızda kameraman vardı.Bizi çekiyorlardı.Sonra hızlı bir şekilde uçağa bindik.Telefonlarımız yanımızdaydı.Müzik dinlemeye başladım.Justin ile yan yanaydık.Uykum da vardı.Başımı Justin'in omzuna yasladım.Ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Yeni hikâyem Ceyda'ya gözatın. Eminim seveceksiniz . Oy ve yorumlar için teşekkürler. Sizi çoook seviyorum. ..

Survivor ♔ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin