Rihanna'nın o muhteşem sesini dinledikten sonra başka sanatçı gelmedi.Diyorum işte size.Bunlar fakir!
Sonra bizi alıp başka bir yere götürdüler.Burası stüdyoydu.Stüdyoya girer girmez bir alkış tufanı koptu.Bitch , please.Tabiki alkışlar bizim içindi.Bizi grup halinde oturttular. Yaklaşık 1 dakika sonra alkışlar eşliğinde Jimmy Fallon geldi.Jimmy Fallon .Yohamınaa.?!!
"Ekranların karşısındaki izleyicilerimiz ve Dominik'teki misafirlerimiz Jimmy Fallon Show'a hoşgeldiniz !!!" diyerek bir giriş yaptı.
"Burdaki Dominikliler söylediğimden bir şey anlamıyorlar ama alkışlıyorlar.Böyle de bir ortam var yani.2 aydır her hareketlerini ,olaylarını en ince ayrıntısına kadar bildiğimiz yarışmacılarımız var burda. Ve bu akşam bana eşlik edecek 2 tane arkadaşım var .Huzurlarınızda Miley Cyrus ve Niall Horan !!" Ciddi misin ?
Alkışlarla geldiler ve Jimmy ile tokalaştılar.Sonra sandalyelerine oturdular.Niall söze başladı.
"Geçen gün Miley ile lokantaya gittik.Şöyle havalı bir giriş yapayım dedim.Garsona 'Ola ' dedim.Garson yanımıza geldi.Birşeyler dedi ama anlamadım.Menüdeki yemeği tarif etme şeklim aynen şuydu :Ğuuhhıfu0ıuduloçgağğaaafdğğğuuyyamkcvçxx .Sonra Miley "Sakin ol ve yala" dedi.Restoranı terk ettim."
"Hey siz yarışmacılar ,oyunlarda sakin olun ve yalayın." dedi Miley.Yok artık.
"Iıı , Miley .Sen biraz sus bence.Neyse otede benim odanın kliması bozuldu.Adama bir türlü anlatamadım.En sonunda 'püfff püfff ııı.No püff püff." dedim yine de anlamadı.Kaç gündür piştim odada." dedi Jimmy.
"Abi , istersen yarışmacıların daha fazla bekletmeyelim." dedi Niall.
"Tabi.İlk konuklarımız Francisco ve Selena'yı alkışlarla buraya davet ediyorum." dedi ve yanlarına gittik.Hepsiyle tokalaştıktan sonra oturduk.
"Hoşgeldiniz arkadaşlar.Nasılsın Selena ?"
"Valla süperim.Karnım tok.Yedik , doyduk.Şu an var ya o kadar iyiyiz ki anlatamam."
"Hımm.Francisco senden başlıyorum.Seni dikkatle izledik.Sence tekvando mu survivor mu daha zor?"
"Abi şu an gerçekten konuşacak halde değilim." dedi Francisco.
"Francisco öyle bir yemiş ki şu an sinidirmde.Oturamıyo bile." dedi Niall.
"Francisco iyisin değil mi ?" dedim.
"Pek sayılmaz." dedi.
"Francisco sana bir tavsiye.Sakin ol ve yala." dedi Miley.Francisco Ne diyon Amk dercesine baktı.
"Bence sen sus Miley.Sen ne yedin öyle yaa ?" dedi Jimmy.
"Bir şeyler yemeye çalıştım.İlk başta her şey güzel gidiyordu.O kadar yedim ki abi karnım çok şişti."
"Açık yer var Francisco.Sindirebilirsin yani." dedi Miley.
"Miley , sen sussana." dedi Niall.
"İlk defa bu kadar çeşitli masa görünce kendimi tutamadım.Bir de bir yemeği tek başına yemedim." dedi Francisco.
"Evet yaaa .Bir ara baktım lahmacunun arasına mantı koymuş yiyo." dedim.
"Francisco'nun biraz daha sindirebilmesi için zaman verelim ve bir VTR var.Onu izliyoruz." dedi Jimmy.
"Karizmatik , yakışıklı , playboy , seksi , biraz da kaba..O halktan biri .O , Francisco Lachowski.
Ailenin en küçüğü olmamasına rağmen bakkala hep o gider.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor ♔
Fanfiction(Bazı kısımlar gerçeğiyle tamamen alakasızdır.) Ekranları kasıp kavuran Survivor'dan önemli bir ders aldık: Konu açlıksa, gerisi teferruattır. Annesini ve kendini o çukurdan kurtarmak için gittiği Survivor'da Selena'nın başına gelmeyen olay kalmı...