Návrat domů pro mě bylo to nejlepší překvapení, které mi mohli připravit... autem jsme zaparkovali u domu Emily a chvilku ještě seděli uvnitř auta... ,,Jsem ráda zase doma."řekla Mon... ,,Bude vám vadit, když vás tu jen vyhodíme a pojedeme dál? Chci překvapit Caleba."dodala Mona... ,,Jasně jeďte dál a... moc vám za všechno děkuji."řekla jsem a usmála jsem se na ně. Oni mi úsměv oplatili a pak jsme i s Kylem vystoupili. Pomalu jsme došli ke dveřím, které nebyli zamčené a vstoupili jsme dovnitř... ,,Vítej doma Sluníčko."řekl Kyle a zezadu mě jednou rukou objal... ,,Jsem ráda, že jsme tu opět spolu."řekla jsem a víc se k němu přitulila... ,,Pojď, měl by jsi tu nohu šetřit."řekla jsem a vedla ho ke gauči, kde se posadil... ,,Donesu nějaké pití."řekla jsem a šla se podívat do kuchyně. Bohužel v ní nic nebylo. Mohlo mě to napadnout! Proto jsem vzala skleničku a načepovala vodu s kohoutku... ,,Kyle bohužel tu nic nemáme, můžu ti nabídnout vodu, ale skočím nakoupit."řekla jsem a podala mu skleničku... ,,Nedělej si starosti, půjdu s tebou nakoupit. Jen si trochu odpočinu."chytl mě za ruku... ,,To je v pořádku. Odpočívej! Já to zvládnu neboj. Budu brzo zpátky."řekla jsem a odešla směr město. Šla jsem tou krásnou cestou, která vedla až do města. Pomalu jsem si uvědomovala, že holky nevědí, že jsme tu a možná by to pro ně byl šok, po kterém by mohli být naštvaní, že jsme jim o tom nedali vědět. Když jsem byla blízko Kimu, rozhodla jsem se, že jim napíšu sms...
Počkala jsem až mi dojde doručenka, že si to všichni přečetli a pomalu jsem vcházela do Kimu...
,,Nelo?! Ty jsi tu?"ozvala se Sisi... ,,NEEELO!"zazněl pronikavý dívčí hlas. Otočila jsem se a koho jsem viděla! Lily, která se mi slzami v očích vrhla kolem krku... ,,Lil... neplakej."zašeptala jsem ji do ucha... ,,Tohle už nedělej, prosím!"řekla a svůj stisk zesílila...
,,Kdy jste dorazili?"zeptala se... ,,Ráda bych ti to řekla, ale dusíš mě."snažila jsem se ji to říct. Naštěstí to slyšela a hned mě pustila... ,,Promiň..."omluvila se a na tváři se ji vytvořil menší úsměv... ,,Před asi půl hodinou. Mon šla hned za Calebem a Kyle zůstal doma a odpočívá. Mám namířeno do obchodu a pak hned zpátky, ale zítra se sejdeme všichni."podívala jsem se na ni... ,,Chápu a s Benem zítra odpoledne zavřeme a uděláme uvítací mejdan."začala se šibalsky usmívat. Chtěla jsem ji na to něco říct, ale přerušila mě další osoba... ,,Nelo! Rádi tě vidíme!"promluvil mužský hlas, který patřil Chrisovi a vedle něj stál Ben, který se též usmíval... ,,I já vás ráda vidím, ale pokud vám to nebude vadit skočím nakoupit a zpátky domů. Zítra vám to všem vynahradím a kde je Falco?"podívala jsem se na ně trochu smutně... ,,Je s Emily nemusíš mít strach. Zítra ti ho předáme."mrknul na mě Chris a tak jsem se s nimi rozloučila a šla do obchodu, který je blízko Kimu...
ČTEŠ
Je to osud?
RomanceMůj život nebyl jednoduchý. Stalo se mi hodně věcí, které pro mě byly opravdu těžké a které bych nepřála nikomu. V životě by mě nenapadlo, čím vším si projdu. Ale ta bolest mě změnila. A ne jen mě. I mé přátelé, což pro mě bylo nejhorší. Jsem si ji...