final

1.5K 102 77
                                    

Jungkook un göğsüne yaslanmış telefonumla oynuyordum.

Suga uyuyor. Taehyung mutfakta türk aburcuburlarını deniyordu. Bu kadar ifadesiz, soğuk bir adam nasıl aynı zamanda bu kadar çocuk oluyordu hala anlam veremiyordum.

Jungkook un bir eli saçımı okşarken bir yandan tabletinden kore gündemini takip ediyordu. Vücudu gerilirken endişeyle ona döndüm.
"Birşey mi oldu hayatım?"

Jungkook başıyla onaylarken korkarak yerimde doğruldum.
"Ne oldu?"

Aceleyle ayağa fırladı "Bekle Rona"
Suga nın kaldığı oraya koşar adımlarla ilerlerken bende peşinden gittim. Jungkook Suga yı sarsarken tableti sıkı sıkı elinde tutuyordu. Kapının pervazına yaslanmış merakla ağzından çıkacaklara konsantre oldum.
"Suga Bangtan çetesi yakalanmış!"

Suga yerinden fırlarken korkuyla jungkook a kitlendi. "Ne durumda?"

Jungkook acıyla bir nefes çekti "Ölü durumda.."

Suga başını elleri arasına alıp fısıltıyla sordu "Hepsi mi..?"

Jungkook başını olumsuz anlamda salladı "Medyada Jin hyung un ismi geçmiyor.."

Suga cevapsız bırakırken olduğum yere çöktüm. Namjoon herşeyi göze almıştı. Kaçmamıza izin verirken kalanların sonu ölüm olacaktı namjoon bunu biliyordu.

Neden hem kalışım hem gidişim insanlara acı verici oluyordu.. Adımlarım dış kapıyı bulurken hiç düşünmeden kendimi dışarı attım. Ne bir hırka ne bir ayakkabı öylece attım kendimi dışarı neden böyle olmak zorundaydı..

Adımlarım yol boyu devam etti. Sert bir bedene çarparken omuzlarımdan itilip sırt üstü yere çakıldım. Acıyla inlerken yerimde doğrulmaya çalıştım.
Jin karşımda duruyordu.
Elinde bir silah.
Namlunun hedefi bendim.
"Jin..."

"Adımı ağzına alma Rona!" haykırış dolu sesi kulaklarıma dolarken. Haklı olduğunu düşündüm. Benden nefret etmekte haklıydı. Tüm düşüncelerinde haklıydı. Kendince haklıydı.
Peki ben..
Ben tüm bunların içine düşerken defalarca yaralanmış ruhsal bedensel milyon tane acı çekmiştim.
Bir kaç adımla aramızdaki mesafeyi kapattı. Namlunun ucu alnımı bulurken gözlerimi yumdum. Son anlarımda yüzündeki nefreti görmek istemedim. "Hepinizi öldüreceğim!" dedi fısıltıyla.
Yüksek bir sarsıntı beynimi ele geçirmeden hemen önce ismimi Jungkook un ağzından duyabildim. Çığlık çığlığa sesler birbirine karışırken. Ölüm anımı ebediyete hapsettim.
Ve bu dünya ya veda ettim.


evet final geldi sizi seviyorum
TURENG
SUDDENLY
kitabıma bekliyorum sizleri öpücük

KURALLI jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin