PART 1

5 0 0
                                    

Dneska je den kdy s Maiou nastupuji do VGA. S Maiou se znám od doby kdy jsem se přistěhovala do Londýna. O tom, že se na mistrovství světa v gymnastice dostaneme sníme obě dvě. Maia je opravdu skvělá

Život jsem změnila od základu. Gymnastiku jsem jednou dělala, ale přestala jsem.

Společně s mou bývalou kamarádkou jsem si sedla na lavičku a čekala jsem až na mě přijde řada. Moje další vystoupení mělo být na hrazdě. Lena se zvedla a někam odběhla. Navrátila se.. Šla za svým přítelem, který jí chtěl něco předat. Bohužel nedala na silnici pozor. Srazilo ji auto. Ještě než jsem měla jít na řadu jsem z mistrovství světa odešla. Nevydržela jsem to. Nemohla jsem uvěřit tomu že už Lenu neuvidím. Byl to strašný pocit.

O tom, ale nikdo neví. A teď když mi zemřeli i rodiče.. Ke gymnastice jsem se vrátila. Tentokrát se, ale na mistrovství světa chci dostat a vyhrát.

Na telefonu mi začala hrát písnička od Shawna Mendese. Což byl důkaz toho že mi někdo volá. Rychle jsem vzala telefon z psacího stolu a koukla jsem se na displej. 'Maia' hovor jsem přijala a zároveň jsem se vydala do kuchyně.

,,Ahoj Maio" pozdravila jsem ji do telefonu. ,,Ahoj Bell, prosím tě. Mohla bych přijet o chvíli později? Mám problémy s balením." zasmála se do telefonu. Zasmála jsem se také a odpověděla jsem jí ,,Jo jasně, v pohodě." ,,Tak čáuuu" rozloučili jsme se a já telefon položila. ,,Ahoj teto" dala jsem ji pusu na tvář a vzala si snídani.

Následně jsem snesla 2 velké fialové kufry, jeden velký batoh a vak do chodby. Převlékla jsem se a namalovala jsem se. Výsledný outfit vypadal asi takto-

Líčení jsem nepřeháněla, ale dopadlo také dobře. Vyšla jsem z pokoje již nachystaná a čekala jsem než Maia přijede. Teta nás tam odveze a ubytovnu si najdeme sami. Dole jsem si povídala s tetou a po zazvonění zvonku jsem šla otevřít. ,,Maio!" obejmula jsem ji a pustila ji dovnitř.

Do chodby nám nacouvala i s dvěma stejně velkými kufry, batohem na zádech a menším batůžkem. ,,Ahoj" pozdravila se s ní navzájem teta a potom jsme všechno naložili do auta. Na cestu jsme si vzali nějakou tyčinku následně jsme nastoupili do auta.

Maia po cestě usnula a já mezitím na telefonu prozkoumala mapu haly VGA a našla jsem si kde je ubytovna. Mám strašný strach z jedné dívky, která na VGA kdy byla. Jmenuje se Katty a je to ta nejnafoukanější gymnastka, kterou jsem kdy potkala. Na mistrovství světa jsme se dostali obě dvě. Kdybych tehdy z mistrovství světa neodešla a předvedla závěrečný cvik..

VGA by získalo titul, který jsme samozdřejmě všichni chtěli. Jenže Katty by kvůli němu klidně i vraždila. V novinách se o mě psalo. Psalo se dokonce i o tom, že se Katty zhroutila, ale já si to moc k srdci nevzala. Pořád ovšem doufám, že tam Katty už není..

Po chvilce teta zastavila a já probudila Maiu. Vytáhli jsme si všechny věci a rozloučili se s tetou. S Maiou jsme se rozešly na ubytovny. ,,Jak to vlastně dneska máme?" zeptala se Maia po cestě. ,,Podle toho co jsem si přečetla si máme dát věci do bytu a potom se máme stavit do tělocvičny kde budou trénovat ostatní gymnastky a slečna Wall nám vše vysvětlí." ,,Okey" usmála se a odemkla byt.

Ahoj všichni!! Jsem tu s novou kapitolkou.. Pokud máte nějaký nápad určitě mi napište do komentáře a pokud se vám příběh líbil byla bych moc ráda za hlas😊

Mějte se a vidíme se u další kapitoly❤ #Apa

Gymnastka s duší princezny ×POZASTAVENO×Where stories live. Discover now