PART 5

3 0 0
                                    

,,Chudáci nechali jsme je v tom bordelu samotné" řekla se smíchem Maia. ,,Zaslouží si to" odpověděla jsem jí a vzala jsem do ruky telefon a najela na stránky mistrovství světa. Tento rok mistrovství samozdřejmě bude, ale chtěla jsem vidět jaké disciplíny se hodnotí. Maia mezitím odešla k sobě na notebook a tak jsem stránky projížděla dál. 

Ovšem mi pořád vrtalo hlavou chování Katty. Stále jsem nevěděla jestli jí to její chování mám věřit. Nebylo mi úplně jasné, jestli se mohla tak radikálně změnit. Navíc potom co jsem utekla z mistrovství světa. Prostě mi to nešlo do hlavy.

Na internetu jsem byla ještě dobrou hodinu, když někdo zazvonil. Jak jsem čekala, ke dveřím se nahrnuli kluci, respektivě Adam. Nevěděla jsem kdo to je tak jsem se zvedla a mobil položila na stůl a nějak jsem ignorovala Adama,který se tam bavil s nějakou dívkou. 

,,Bello?" zavolal Adam k mému pokoji ode dveří. ,,Už jdu" zavolala jsem zpátky a vyšla ven z pokoje. Už v půlce schodů jsem zjistila kdo to je. ,,Luu?" sešla jsem schody až k mě až moc známé dívce. 


Luu, je stejně stará jako já a je to moje druhá nejlepší kamarádka. Od mistrovství světa jsme se neviděli a ani jsme nebyli v kontaktu. Je hezká a hlavně to není takový rebel jako já. Tehdy na MSVG vyhrála stříbro. 

Ani jsem si jí dneska v hale s ostatníma nevšimla. ,,Ahoj Bell, musím s tebou mluvit" řekla Luu a Adam pochopitelně zmizel. ,,Tak pojď nahoru" nabídla jsem jí a ona si vyzula boty, bundu a šli jsme nahoru.  V pokoji jsem za námi zavřela a posadili jsme se na postel. 

Během 2 hodin jsme toho probrali hodně. Přidala se k nám i Maia a vypadalo to, že si holky sedly. Potom ovšem nastala ta nepříjemná část celého našeho rozhovoru. ,,Musím vám říct něco ohledně Katty" na Luu bylo vidět že to bude něco zlého.

 ,,Katty z vás chce vytáhnout všechny informace. Kdo jsi" ukázala na Maiu. ,,Proč jsi se vrátila" přešla pohledam ke mně ,,a všechno ostatní a potom až bude vědět všechno začne dělat všechno proto, aby vás dvě a hlavně tebe Bell slečna Wall nevybrala na mistrovství světa. Chce vás obě dvě ztrapnit a kdyby jste se náhodou na MSVG (mistrovství světa v gymnastice) dostali udělá všechno proto aby jste obě dvě totálně pohořeli a aby vás celé VGA nesnášelo. Hlavně chce aby vás žádné gymnastické soubory nechtěli. Pak už by jste neměli co dělat a vaše kariéra by skončila, to ovšem víš sama. Chce s vámi skoncovat jednou pro vždy." 

Hleděla jsem na Luu s otevřenou pusou a nestíhala jsem to všechno pochytit. Já jsem si říkala o co jí jde, ale že chce toto by mě v životě nenapadlo. ,,To není možný. Řekněte mi prosím někdo, že to není pravda" řekla Maia a vypadalo to, že má celkem strach a že je zklamaná. 

Maia je tady první den a hned se dozví, že ji nějaká krá*a chce udělat tohle?? ,,Bell pochop to, ty jsi pro tuhle školu něco jako legenda. Jsi tady nejlepší a když je tady i Maia, Katty teče do bot. Když se dověděla o autonehodě a o konci tvé kariéry všechny mladší a méně zkušené gymnastky si přetáhla na svoji stranu. Dneska, když jste se objevili v hale, byla jsem nadšená a hned jak jste šly k slečně Wall nám to vše řekla. Ona se vás potřebuje zbavit.."

Ahoj Všichni!! Je tu po dlouhé době nová kapitolka! Jelikož miluji HP (H.Potter) tak se dnes koukám a kapitolku píšu o reklamách :* Jinak doufám, že se vám líbí!!   #Apa

Gymnastka s duší princezny ×POZASTAVENO×Where stories live. Discover now