V momentě kdy jsem vkročila do bytu se mi to celé vybavilo. Vypadalo to tady úplně stejně jako v době kdy jsem tady dá se říct bydlela. Bylo to tady úplně stejné, opravdu. Na chvíli jsem se zarazila.. No na chvíli. Z transu mě probrala až celkem hodně netrpělivá Maia.
,,Sakra Bello! Prober se!" máchala mi před obličejem rukama Maia. Párkrát sem zamrkala abych se vrátila do reality a poté jsem za sebou konečně zavřela dveře. ,,Stalo se něco?" zeptala se mě nejistě Maia. Jen jsem zakývala hlavou na náznak toho že ne a do velice prostorného obýváku jsem dala všechny svoje zavazadla. Dala si sem věci i Maia a začala se tady rozhlížet.
,,Myslela jsem, že už tady někdo bude." Oh, ano máme tady bydlet čtyři. Zapoměla jsem se zmínit.. ,,Jo já taky. Ale aspoň máme možnost si jako první vybrat pokoj." usmála jsem se na ni. ,,Jo to je pravda. Tak jdeme." Rozešli se do patra kde měli být čtyři pokoje a dvě koupelny. Prošli jsme si všechny čtyři pokoje a já měla jasně vybráno. Vybrala jsem si pokoj který byl celý sladěný do bílo- tyrkysové.
Byl nádherný. Byla pravda, že na to že tady bydlí studenti gymnastické akademie tady byli pokoje opravdu velké. A krásné! Maia si taky vybrala což znamenalo, že můžeme vybalovat. ,,Přemýšlela si o tom kdo tady s námi bude bydlet?" zavolala na mě Maia z vedlejšího pokoje. ,,Ani ne" houkla jsem na ni nazpět. Dál jsem se věnovala vybalování. I když popravdě? Jo přemýšlela jsem o tom.. Celkem dost.
Obě už jsme měli vybaleno a z pokojů jsme vycházeli obě pouze s vakem na zádech. Vzala jsem si sem svůj opravdu nejoblíbenější a nejednoduší vak.
Sešli jsme schody a nazuli jsme si boty. Po té někdo otevřel dveře, ale já bohužel stále nevěděla kdo, jelikož jsem měla práci se zavazováním tkaniček. ,,Tak můžeme-" O, kurva! tak to je něco. ,,jít" konečně jsem dořekla a až potom jsem si všimla Miai, která byla nejspíš rudá až.. jim už dávno věnovala pozornost.
,,Jsem Chris" řekl ten hezčí z nich, kterému jsem nejspíš věnovala pozornost jen já. ,,Já Adam" mrkl na nás ten druhej, kterýmu zase věnovala pozornost jen Maia. Usmála jsem se na ně a potom konečně promluvila. ,,Já jsem Bella a toto šíleně červený stvoření je Maia. Musíme teď do VGA za slečnou Wall a pak se vrátíme. Máte volný pokoje vlevo. Čau" usmála jsem se na ně a poté co nám odpověděli jsem Maiu vystrčila ze dveří a následně jsem za námi zavřela.
Maia už se asi lehce probrala, ale pořád se z toho asi nemohla vzpamatovat. Musela jsem se začít smát. ,,Co je?" zeptala se Maia, která se postupně přestávala červenat. ,,Nic, ale jsou hezcí, že?" zeptala jsme se jí. Mě osobně se Chris hodně líbil. Adam taky nebyl špatnej, ale ten je asi Maii.
,,Tak jo VGA. Nová kapitola našeho života.." pronesla Maia a hned poté otevřela dveře. Jo nová kapitola.. To jistě. Smutně jsem si pomyslela, ale hned o tom co jsem si vzpomněla na Chrise se mi úsměv vrátil. Ne na dlouho
Vítám vás u nové kapitoly :) Doufám, že se vám líbí. Budu moc ráda za hlasování nebo pozitivní, motivační či negativní komentář.
Mějte se krásně!! #Apa
YOU ARE READING
Gymnastka s duší princezny ×POZASTAVENO×
RomanceJmenuji se Bella Rose. S rodiči jsem žila v New Yorku a mezi lidmi ze školy jsem byla oblíbená. Žila jsem jako normální člověk v mém věku. Byla jsem šťastná až do doby kdy se TO stalo. Měli jsme autonehodu. Změnilo mi to život. Teď je ze mě někdo úp...