PART 4

4 0 0
                                    

Po cestě jsem přemýšlela jak Maie vysvětlím že se znám s Katty. Přece jenom jsme nejlepší kámošky tak jí lhát nemůžu a ani nebudu. Prostě jí to řeknu tak jak to je. Doufám, že to pochopí.. Pomalu jsme došli k bytu a Maia otevřela. ,,Ach bože" řekla jsem hned potom co jsem vešla do bytu. Maia se začala hned na to smát. 

Vyzuli jsme si boty a pokračovali vstříc tomu bordelu. Po celém obýváku byli krabice, roztahané oblečení a ostatní věci kluků. Oba dva si ty věci nosili do pokojů, ovšem v jejich pokojích to vypadalo o dost hůř. ,,No tak my jdeme do pokoje" řekla jsem ještě s mírným smíchem a s Maiou jsem se vydala do pokoje. Maia nejspíš čekala, že jí to všechno vysvětlím takže šla rovnou ke mně do pokoje.  Sedli jsme si na postel a já vzala do ruky svůj telefon. Najela jsem na galerii a hledala fotky z doby co jsem byla na mistrovství světa. Začala jsem jí tedy vysvětlovat všechno od začátku..

,,Tak teď to celé chápu" souhlasně kývala Maia hlavou, když jsem jí všechno vysvětlila. Byla jsem ráda, že to pochopila a že kvůli tomu nebyli žádné zbytečné problémy. ,,No tak se jdeme podívat co dělají ti dva" řekla Maia nadšeně. ,,Okey no, tak jdeme" usmála jsem se na ni a vyšla ze dveří. Kluci měli pokoje vlevo, takže jsme vyrazili tam. 

Před pokojem měli krabice a nevypadalo to, že by měli vybaleno. S Maiou jsme 'nenápadně' nakoukli dovnitř. V jednom z pokojů který vypadal, že je Adamův a ten druhý Chrisův. Oba dva pokoje ovšem vypadali strašně. ,,Bože vy ještě pořád nemáte vybaleno" vešli jsme do Adamova pokoje a rozvalili se na posteli. 

,,Ne kluci to tak rychle nemají" povzdechl si a hodil do rohu batoh. ,,Takhle to asi nevybalíš ani do své vlastní smrti" řekla pro změnu Maia. ,,Tak nám pomozte" napochodoval do pokoje Chris a rozvalil se na druhé straně postele. ,,S náma to máte do hodinky hotový" řekla jsem sebevědomě, chytla Chrise za zápěstí a táhla ho k němu do pokoje. 

Maia začala uklízet společně s Adamem jeho pokoj avšak ani ne po půl hodince se naše 'pečlivé' uklízení zvrtlo a všichni čtyři jsme po sobě začali házet oblečení a s tím jak jsme si mysleli, že to budeme mít do hodinky hotový jsme se trošilinečku spletli. Po hodině to u kluků v pokoji vypadalo opravdu o dost hůř než na začátku. ,,Tenhle bordel je tady jenom kvůli vám dvoum, vy pomocnice" řekl se smíchem Adam. 

,,No my se vám snažili pomoct.. Takže vy si to tady ukliďte a my jdeme k nám do pokoje" mrkla na ně Maia a odebrali jsme se každá do svého pokoje..  ,,Nejste fér" řekl na oko otráveně Chris. Jen jsme se zasmáli a dál je neřešili. 

Ahoj Všichni!! Omlouvám se že dlouho nevyšla kapitolka, ale mému křečkovi našli rakovinotvorné buňky, takže jsem se z toho dostávala. Každopádně nová kapitolka je tu a já doufám že se líbí!! Pište mi komentíky :) #Apa

Gymnastka s duší princezny ×POZASTAVENO×Where stories live. Discover now