James betessékelt az autóba,lehúzta az ablakot,hogy addig is jöjjön rám a friss levegő...
Olyan aranyos!!!kezdek beleszeretni?!neeem dehoogy!!Mikor odaértünk a házukhoz egy gyönyörű téglaberakásű ház tárult elém.
-Ez nagyon szép James!-szólaltam meg elképedve
James rámnevetett majd megfogta a kezemet,amitől milliónyi pillangók keltek életre a hasamba.Behúzott a bejárati ajtón,a lépcsőn keresztül a hálószobába értünk,majd közelebb lépett hozzám.A szívem egyre gyorsabban vert.ÚR ISTEN MI FOG TÖRTÉNNI?!ÉRJ HOZZÁM!Ekkor az ujjbegyével végigsimította a kezemet majd a csipőmnél fogva közelebb húzott.
-Levetkőzöl magadtól vagy nekem kell levetkőztetnelek?-kérdezte kis reménnyel a hangjába
Ekkor már jobban voltam kicsit ezért hát megkértem forduljon el amég leveszem a ruháimat.De várjunk mit vegyek fel pizsamábak?!Belelátott a fejembe ugyanis rögtön mondta:
-Adok egy pólót.Az jó lesz pizsamának?
-Persze,köszi
Odanyújtott egy sima fehér pólót ami kissé átlátszó volt.Mikor elfordult James én vad vetkőzésbe kezdtem.A melltartóm is levettem fokozva az izgalmakat.felvettem az átlátszó fehér pólót,majd szóltam Jamesnek hogy visszafordulhat.Mikor ràmnézett akaratlanul is eltátotta a száját.
-Nagyon szexy vagy...
-Ölelj át...Csak érints meg..
Mikor ezt kimondtam meglepődött de nem habozott sokáig.Közelebb jött,szorosan átölelt,majd az egyik kezét lejebb csusztatta.Belefúrtam a fejem James vállába,és beszippantottam a finom illatát.Az ágy felé haladt velem.Ledöntött óvatosan,majd felém mászott.Mélyen egymás szemébe néztünk.Lassan felém hajolt,és végre megtörtént finoman megcsókolt.Annyira puha ajkai vannak...Amint kisebb levegőt vettem és kinyílt apró résre a szám,ezt a nyelvével ki is használta.Keze felcsúszott a melleimre,és masszírozni kezdte.A hosszas csókolózás után,ellökött magától,majd egy szó nélkül az ajtó felé haladt.Az ajtóba visszafordult,és csak ennyit mondott
-Aludj jól kicsi lány!Ha kell valami csak szólj.A szomszéd szobába leszek.
-Itthagysz?-vágtam szomorú fejet
-Itt bizony..-szólt szórakozott hangon
Ezután kilépett az ajtón,és itthagyott.ITTHAGYOTT!ILYEN ÉRZÉSEKKEL!NEMÁR?!Próbáltam elaludni,de nem nagyon sikerült.Ránéztem a telefonomra,és már hajnali hármat mutatott az óra.Nem tudtam aludni.Fogtam magam és átmentem a másik szobába.
-Nem tudsz aludni?-suttogta oda nekem
-Nemigazán..de ahogy látom te se.Ittaludhatok?Veled?
-Gyere
Odamentem,a takaró alá bújtam,szorosan átöleltem,és megnyugvást éreztem.Annyir jó érzés volt vele lenni.Soha többé nem akartam elengedni.Gyorsan el is aludtunk.
Reggel az ő édes hangjára ébredtem.
-Joreggelt életem.
Kinyitottam a szemem,és az ő gyönyörű gesztenyebarna szemeivel találtam szembe magam.
-Neked is James!
-Hoztam neked reggelit-mosolyodott el
-Ó köszönöm..Olyan aranyos vagy..és..
Ekkor egy csókot nyomott a számra.
-Edd meg a reggelit,utánna öltözz fel,hazadoblak.
-James
-Igen?
-Miért törődsz velem?
-Mert ...hagyjuk
És már ki is sétált a szobából.Kicsit csalódott lettem,de végülis nincs miért Jamessel aludtam és annyira kedves velem...nem is tudom mikor éreztem ilyen nyugottságot utoljára.Mitán megettem a tojásrántottát,és megittam a narancslevemet,felöltöztem,majd elkeztem keresni a fürdőszobát.
-A folyosó végén jobbra-mosolyodott el James
-Öhm köszi-igazítottam meg a hajam
10perc se telt el de már indultunk haza.
-Figyi James őő nincs otthon senki....Ha gondolod bejöhetsz meg hát viszonozni akarom a kedvességedet szóval akár nálunk is aludhatsz...
-ez aranyos tőled,de nemtudon nem biztos hogy jó ötlet.
-Miért?..
-Csak hagyjuk légyszi.
És ekkor a combomra rakta a kezét.
Nem értem én ezt a gyereket.Olyan furcsán viselkedik.Egyik pillanatban úgy érzem érez irántam valamit,a másikban pedig távolságtartóan viselkedik...
A házunk előtt kirakott,és én utoljára megköszöntem mindent,majd elköszöntünk.Az ajtó felé haladtam mikor:
-Becky!-kiáltott utánnam egy rekedtes hang.
-Mit akarsz James?...Nézd nem értelek.Mostmár tényleg
-Jobb is így neked.Hidd el.
-Oké akkor légyszíved most távozz.Köszönöm....
És ezzel már indult is az autó és nyoma se volt már Jamesnek.
Felfutottam a lépcsőn egyenesen a szobámba,és ledobtam magam az ágyra.Micsoda este...Telefoncsörgésre lettem figyelmes.Gyorsan előbányásztam a telefonomat,és láttam,hogy Sarah az.Mi a faszt akarhat a tegnap után...Hirtelen ugy érzem nem is ismerem.Nem tudja min mentem tegnap keresztül.Hogy mit érzek most,mik kavarognak bennem...Végül nem vettem fel.Egész nap a szobámba gubbasztottam,és gondolkodtam mit kéne tennem.Másnap reggel szintén késve keltem,és nem volt kedvem iskolába menni.Inkább elmentem ruhákat venni,ami ritkaság.Valami nagyon dögöset akartam venni magamnak amivel lenyűgözöm Jamest és Scottot is.De hogy az utóbbi embert miért akarom azt én sem tudom...Végül egy vörös csipkés miniruhát szereztem be,és egy fekete selyem felsőt,ami mellközépig ki van vágva,és a top vége kiszélesedik,de csak a hasamig ér.Igazán szexy.A vásárlástól kicsit jobb kedvem lett.A lenémított telefonomat vettem elő.11 nem fogadott hívás.Sarah volt..Mit akar már tőlem...Mikor hazaértem összedobtam gyorsan egy spagetitt és leültem a tv elé.Hangos dörömbölést hallok az ajtó felől.
-Becky nyisd ki!!!Most!!Tudom hogy itthon vagy.
-Hagyj békén csöppet sem vagyok rád kiváncsi!
-Okééé.Erre már nyitotta is az ajtót..Jól tudta hol van a kulcs.
-Menj már!Nehéz felfogni?NEM ÉR-DE-KELSZ!!!
-De én meg akarom magyarázni!!!
-Oké végighallgatlak aztán pedig elmész és nem keresel legalább egy vagy két hétig.
-Szóval tegnap én nagyon részeg voltam nem gondolkodtam..és azthittem hogy minden rendben lesz és ezért belementem a csókba.Igen régebb óta máshogy beszélünk már Scottal de akkor is...ANNYIRA SAJNÁLOM!És el akartuk mondani,de nem akarunk elveszíteni.Attól még hogy összejöttünk te ugyan úgy a barátunk vagy.A legeslegjobb.És SZERETLEK.
-Tudod ez hidegen hagy.Nem tudod mik történtek velem tegnap...hogy min mentem keresztül
-Miért mi történt?!!!Mondd már kérlek..
Ha most mindent elmesélek neki azután nemtudom mi lesz..de nem érdekel elmondom neki és utánna lesz ami lesz.Elkezdtem mesélni részletesen a tegnapi napot.Ő teljesen lefagyott.Csak annyit láttam,hogy elkezdtek folyni a könnyei.
-Annyira sajnálom.....ott kellett volna veled lennem végig.Nem történt volna ez meg,ha...
-Bocs de ezen semmi nem változtat már...és most légyszives menj.
-Oké de ha szukseged van ránk tudod hogy...
-Tudom szia.
-Szia...i
ESTÁS LEYENDO
Mikor beléptél az életembe...(+18) befejezett
RomanceEgy 18éves átlagos lány vagyok(Becky) ,végzős,és mindenek előtt szűz.Az osztály strébere vagyok emiatt,de nem bánom...legalább nem vagyok ribanc mint a többi.Kicsit zárkózott vagyok nem úgy mint a legjobb barátnőm Sarah meg a legjobb barátom Scott.D...