26.

7.7K 245 1
                                    

-James várj-húztam vissza magamhoz,és a mellkasának ütköztem.
Gondolkozás nélkül megcsókoltam.A szoba sötét volt,és egymás karjába csókolóztunk.Ennél többet nem kérhetnék ebben a pillanatban.Élvezem James ajkait,amint az enyémhez érnek.Egészséged kezével arcomat símogatta,amitől ezernyi pillangó éledt fel bennem.
Érezni akarom érintését örökre.Olyan dolgokat vált ki belőlem egy kósza csók...
Hallottuk ahogy valaki a lépcsőn lépked,így szétrebbentünk...másodpercek alatt elszaladtam mézédes ajkaitól.
-Gyertek gyerekek itt a pizza-nyitott be anya.
-Már megyünk-mosolyogtunk,majd anya elindult kifelé,és James egy utolsó csókot lehelt ajkaimra,majd a fenekemre csapott és boldogan battyogtunk le pizzát enni.
-Kicsikéim.Bejelenteni valóm van.
-Apátokkal összeházasodunk.
A falat megakadt a torkom,James pedig majdnem kiköpte az üdítőt amit szürcsölt.
-Úgy érezzük ez mindent megoldana.Úgy is nyár van ti is sokat lesztek itthon és így egy boldog család lehetünk-lelkesedett anya.
-Hát persze-bólogattam hamis mosollyal.
-Hétvégén nászútra megyünk.Nem messze,csam egy kis szállodába,és az első pár napra ti is jöhetnétek ha gondoljátok.
-Az nagyszerű lenne-szólalt meg James mellőlem.
-Rendben.Akkor ezt megbeszéltük-nyomott egy puszit az arcomra,majd összeszedte a tányérokat,és rendez rakott a konyhában.
-Ma este nem alszok itthon nembaj?
-Hova mész?-érdeklődtem.
-Davidhez.Szülinapja van és meglepem.
-Oo nem is tudtam.Persze menj csak nyugodtan-hunytam le egy percre a szemem.
Észre se vettem,de anya már távozott is.
James lépett közelebb.Éreztem hátulról,ahogy átölel,majd a nyakamba csókol.
-Becky-lihegte.
-Hmm?
-Egy estét töltsünk úgy,mint régen...Csak ey estét légy újra a barátnőm kérlek..ha már nem lehetsz az enyém örökké.
Megfordultam,homlokomat az övének döntöttem.
-Tudod a szerelem nem múlik el olyan könnyen.Mindíg többet fogok érezni irántad.Vonzódni fogok hozzád,akár a bátyám vagy,akár nem.Szeretlek,és ez így is fog maradni.Nem tudok nélküled élni.
Számra tapasztotta az övét,majd a csípőjéhez húzta a testem.Hátrálni kezdtem,miközben pólójánál fogva húztam magam után.
Levettem a pólóját.Ledobtam a kanapára,majd ő is levette az enyémet.Apró csókokkal illette felhevült testemet.
A kanapétól elszakadva,a szobája felé haladtunk ölelkezve.Erősen tartott,nem engedett el.Hajába túrtam.Végre közel érezhettem magamhoz Jamest.Végre megérinthettem,amikor az ágyra zuhantunk a sötét szobában.
Nem láttam semmit,csak James érintését éreztem,mégis féltem.Eszembe jutott az álmom.Eszembe jutott minden.David,amit tett,és amit még nem tett,de fog.
-James!-futottam ki a szobából
Bezártam az ajtóm.Végigcsúsztam rajta,és sírni kezdtem.
Nem sokkal később huppant az ajtó.A másik oldalon James ült,valószínű ugyan úgy mint én...Hallottam a szuszogását.
-Becky...mi van veled mostanában?
Nem válaszoltam.Felhúzott térdekkel meredtem magam elé.Féltem,hogy bántanak.Megölnek.Megkínoznak.Akár késsel,akár James a szerelmével....
Egy papír csúszott át az ajtó altt.

Becky.Nem bánthat amíg én itt vagyok.Szeretlek és megvédelek.

Visszacsúsztattam a papirost.
James...akkor hol voltál múltkor?Mikor szükségem volt rád?Mikor csak úgy elküldtél??Eddig te többet bántottál,de mégis tőle akarsz megvédeni...

Erre már nem jött papír.Hallottam ahogy fekel a földről.
-Igazad van-mondta csalódottan.
Lefutott a lépcsőn,majd becsapta maga mögött a bejárati ajtót.Az ablakhoz futottam,és láttam,ahogy dühöngve elhagyja a házat,és a város felé veszi lépteit.
Megrezzent a telefonom.
Sarah.
Sarah;Van öt perced elkészülni.Bulizni megyünk!!Mingyárt ott vagyunk érted!
Tudtam,hogy Sarah sose viccelt ilyennel,ezért felkaptam magam a földről és kiválasztottam a megfelelő szettet.Lefutottam és a ház előtt vártam a barátnőmet.
Egy hatalmas terpjáró állt meg,és a benne ülő emberek tekintete rám szegeződött.Lassan odasétáltam,és mire odaértem a sofőr kinyitotta nekem az ajtót.
-Sziasztok!-köszöntem,mire hátulról átölete Sarah a nyakam.
A sofőr nem más volt,mint Scott.Kate hátul ült Sarahval,középen pedig egy fiú ült.
-Becky!Őt még nem ismered.Ő itt Ethan-mutattott rá,mire a fiú kinyújtotta a kezét felém.
-Ő az idegesítő bátyám-mondta unottan Kate.
-Becky-mosolyogtam rá a fiúra,miközben kezetráztunk.
-Csak azért hoztuk,hogy szerezzen füvet-jelentette ki Kate.
Hátul kis semmiségekről beszéltek hárman,miközben,köztem és Scott között hatalmas csend utalkodott.
-Mikor költözöl?-törtem meg.
-Holnap este.Ezért is akartam bulizni veletek egyet...utoljára-fordult felém,majd elmosolyodott.
Nekem sem kellett erőltetni,rögtön mosolyra késztetett Scott.
-Jó látni-boxoltam vállba.
-Téged is Picúr-borzolta össze a hajam.
Egy szórakozóhelyre érkezve,furán kezdtem magam érezni.Rég nem voltam ilyen helyeken..
Beléptünk a csapattal,és kit láttam meg a pultnál?
Persze,hogy Jamest!Pont a szemembe nézett.Meglátta mellettem Ethant,és felénk tartott.Arca eltorzult.Mellénk lépett.
-Te mi a francot keresel itt?!!Tartsd távol magad Beckytől!!!-majd nekiesett.

Mikor beléptél az életembe...(+18) befejezettحيث تعيش القصص. اكتشف الآن