Jak do tego doszło ? 4

1.4K 83 16
                                    

👓Richie :

Po złożeniu sobie przysięgi pożegnałaś się z przyjaciółmi i ruszyłaś w drogę powrotną do swojego domu . Za parę dni miałaś wyjechać do swojej babci odpocząć i po części zapomnieć o tym co tu się stało . Kiedy tak sobie szłaś co chwile kopiąc jakiś kamyczek pod swoimi stopami usłyszałaś jak ktoś wykrzykuje twoje imię .
- (T.I)!!! (T.I)!!! POCZEKAJ !!!!!- krzykną twój kolega Richie . Od jakiegoś czasu widziałaś jak chłopak przy tobie dziwnie się zachowuje niektóre jego występki były bardzo zabawne przez co nie raz prawie ssikałaś się w majtki a przez inne za to na twoje policzki zakradał się dorodnych czerwony kolor .
- Richie ?? Co chciałeś ?- spytałaś w głębi duszy ciesząc się że cię zatrzymał
- Cz-czekaj chwilkę - chłopak strasznie dyszał po przebiegnięciu dosyć sporego odcinka ,który oddzielał was od siebie
-Pośpiesz się trochę mam mało cza......- mówiąc to poczułaś na swoich ustach dość mocny i brutalny pocałunek chłopaka .
-.....su....- zdołałaś powiedzieć kiedy się od ciebie odkleił
- kocham cię odkąd pierwszy raz cię zobaczyłem i chce ci powiedzieć że kiedy pojedziesz to ja będę na ciebie czekał i nie obchodzi mnie czy też mnie kochasz ale będę czekał zawsze - i chłopak znowu obdarzył cię pocałunkiem o wiele delikatniejszy niż poprzedni , który ty z wielką ochotą oddałaś lekko go pogłębiając .



Ps . mam nadzieje że się spodoba ( .ŐζŐ)ノ( .ŐζŐ)ノ

,,IT" -preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz