{ 13 }

712 49 8
                                    

Kiedy zasypiasz na jego ramieniu 😪

🚢Bill:

Z jego gardła  wydobyło się ciche :
,,ś-śliczna " i westchną szczęśliwy patrząc  na ciebie . Pogaskał delikatnie twój policzek i czekał cierpliwie aż sie obudzisz.

🎓Stanley :

Delikatnie zaczą trykać cię  w nos aby upewnić sie czy napewno zapadłaś już w sen , jednak potem pozwolił ci spokojnie spać w swoich ramionach którymi cię otulił.

👓Richi  :

Uśmiechną  się szeroko wyraźnie zadowolony z zaistnialej sytuacji  , po czym też zamkną oczy , obejmując ramieniem twoją talię  przyciągając wasze ciała jeszcze bliżej.

💊Eddie :

Zarumienił się mocno i delikatnie uśmiechną się na twój widok , siedziąc bez ruchu , żeby   cię nie obudzić .

📚Ben:

Przez ten cały czas patrzył się jak śpisz ,będąc totalnie zauroczonym twoim słodkim  widokiem w tamtym momęcie. 

🐏Mike :

Westchną ciężko i  pokręcił głową mrucząc pod nosem ,,  Co ja z nią mam ..."   po czym delikatnie podłożył pod twoją główkę  poduszkę upewniając się , że napewno będzie ci wygodnie. 

🎈Pennywise  :

Spojrzał na ciebie na początku troche zdziwiony , lecz chwilę później  leżałaś już  wygodnie w ramionach Pennego , aby zostać przeniesiona do swojego pokoju .

-----------------------------------------------------------

Tak jak obiecałam  macie już tutaj  drugi 😥

,,IT" -preferencje Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz