💊Eddie:
Kiedy byliście w starym domu zaczęły dziać się straszne rzeczy.
Wraz z Beverly przebywałyście chyba w w salonie usłyszałyście trzask i jakiś piskliwy kszyk , w jednej chwili spojrzałyście się na siebie i ruszyłyście biegiem w tamtą stronę . Kiedy ujrzałaś powód wszego biegu tutaj zamarłaś a twoje serce niebezpiecznie mocniej zabiło . Eddie leżał na połamanym stole i trzymał się za dziwnie wygiętą rękę , miał teraz zamknięte oczy i był spokojny bo chyba ze strachy i z bólu po upadku stracił przytomność . Szybko do niego podbiegłaś i po paru chwilach dołączyli do ciebie przyjaciele . Eddie wrócił do świata żywych i zaczął się drzeć . Ty i Richie próbowaliście go uspokoić ale on zaczął krzyczeć jeszcze bardziej i pokazał zdrową ręką coś za waszymi plecami . Gdy się odwróciliście ujrzeliście Pennegowisa wychodzącego z lodówki przestraszyliśćie się i kiedy miał na was ruszyć ktoś czymś rzucił w klauna i odwrócił jego uwagę . Kiedy reszta walczyła z klaunem Richie próbował zajął się ręką Eddiego a ty go jakoś uspokoić . Kiedy nic nie pomagało trochę zła i smutna zatkałaś usta bruneta swoimi . Chłopak momentalnie się zamkną a Richie mógł wreszcie się nim zająć . Gdy się od siebie oderwaliście przez cały czas patrzyliście sobie w oczy a Eddie z lekkim uśmiechem pocałował cię delikatnie nie zwracając uwagi na ból ani na to co się dzieje do okoła was .
CZYTASZ
,,IT" -preferencje
RandomBOHATEROWIE: ?Bill Denbrough ?Stanley Uris ?Richie Tozier ?Eddie Kaspbrak ?Ben Hanscom ?Mike Hanlon ? Pennywise