Spojená království

43 6 0
                                    

Další nudný den , další nudná hodina.
Bože , jak mě ta učitelka nudí.
Zase se učíme o příbězích všech osmi království .
Užírá mě poslouchat je pořád dokola.
Znám jejich příběhy na zpamět.
Maminka mi vždy vyprávěla jak všechny království vznikla.
Ze začátku tu byla jen dvě království , a to Wintri a Simmeur.
Wintri je království kde panuje krutá zima , kraluje jí zlá královna Aurora , jež zabije kohokoliv kdo zapochybuje o její síle a moci.Před třemi sty  stoletími Aurora stvořila kámen Endriadu , jež královně pomáhá přeměnit se v cokoliv , kdykoliv a kdekoliv...
Má moc po které touží každičký zeman.
Mimo to jak je Aurora krutá , má bratra  , který nese jméno Johannes.Johannes by se nejraději obětoval pro každého zemana na Elementrii.
Jeho dobrosrdečnost přesahuje meze , je až směšné jak jsi jsou se svou sestrou odlišný.
Johannes má také své vlastní království.Kralovství Simmeur.
Simmeur je klidné království , jedno z nejmagičtějších království vůbec.
Král Johannes ve svém království upřednostňuje více lásku než sílu či moc.
Jak říkám přesný opak své sestry.
Král Johannes se se sestrou příliš nebaví , jen v případech nouze či nějaké rozumné dohodě.
Já osobně si myslím že Aurora nemá Johannese v lásce už jen kvůli tomu že má větší moc než ona , nejde o moc ale o tu lásku, o ten mír , svobodu.
Před několika stoletími král Johannes přišel za Aurorou s nápadem rozdělit Elementrii na několik spojených království.
Johannes věděl že né všichni se mohou učit všem čtyřem živlům.
Samozdřejmě že to věděla i Aurora , také věděla že Elementrie má část své půdy přizpůsobenou ke všem živlům.Tedy k vodě , ohni , zemi a vzduchu.
Aurora by mohla souhlasit jen kdyby k tomu měla i své vlastní podmínky ,
tak tedy vymyslela další dvě království , jednalo se o království těch nejčistějších , tedy o světlo a tmu.
Světlo neboli Lightens , jak království pojmenovali , má znázorňovat dobrosrdečnost , přátelskost  a samozdřejmě oddanost.Oddanost svému státu , svým nejbližším a svému králi.
V Lightens žiju já , sedmnácti léta Terry, měšťanská dívka jež je tajně zamilovaná do zdejšího prince ....
Do prince Mitchella.
Achh, on je tak.....Dobře to necháme na jindy.
V Lightens je král Paul a královna Lily.

Druhé spojená království je námi už známá tma , neboli Darkins.
Darkins se pyšní svou zlostí , vyčůraností , inteligencí a svou hrdostí za to kým jsou.
V Darkins je jen král , král Benedikt.
Benedikt, už jenom to jméno je pěkně zlý.
Dalším královstvím je Wader , království s  nespočetně řekami , potůčky  a rybníky.Tamějším králem je William a královnou Alžběta.
Wader je jedno z vůbec nejkrásnějších království vůbec , aby taky ne když mají tolik řek a potůčku.
Fires , království ohně .Tohle království přímo nesnáším , je tam strašné teplo.Tamějši zemané si vykají myslím tím i mezi nejbližšími , přijde   mi to směšné.Mimochodem tamější král je Connor , ženu nemá , zemřela při porodu svého syna.
Dirtin, království země , není nijak zvlášť výjimečně či tak , ale je tam mnoho zlata , vlastně dalo by se říci že Dirtin je svým způsobem nejbohatší ze všem spojených království.
Tamější královna je Ambrice.
Ambrice před lety zabila svého manžela z důvodu neplodnosti a psychického týrání.Nechápu tu ženu.
Posledním ze všem spojených království je jak jinak než Airlen , království vzduchu.Airlen je velmi zvláštní království , první dojem vždy udělají levitující domy , kameny a paláce.Osobně toto království miluju , je zde mnoho mílích a přívětivých zemanů.Tamějším králem je Silber, ženu nemá , zemřela při útoku na Darkins.
Jediná nejhorší věc na spojených království je náš spor , největší konflikt má mezi sebou Lightens a Darkins.Darkins má také velký spor s Wader a Airlen.
Vlastně když tak nad tím přemýšlím tak Darkins má spor s většinou spojených království.

On a OnaKde žijí příběhy. Začni objevovat