Naše výtěztví jsme nijak zvlášť neoslavolali , jen jsme se dohodli že si zajdeme do naší městské kavárny jejíž název nese Rezyn.
Příští týden jedeme do Wader , všichni jsme už natěšeni , už si pomalu začínám sepisovat seznam úkolů ve Wader.
Dnes je další den , další den nudných hodin které mi znuďují celý den.
Jenže dnes to bude jiné , jdeme do Rezyn.
Bohužel , nebo spíš bohudík , tam nebude James.
Prý má nějakou prácičku.
No to by mě teda zajímalo jakou.,, TERRESTRIS!"sakra to nebude dobré.
,,Už mě to nebaví, neustále při mých hodinách nedáváš pozor." Nadávala mi má učitelka Krpnelová která nás učí různá kouzla která se nám budou hodit při boji proti zemanům jež ovládají oheň.,,Co s tebou mám jen dělat?"Povzdychla si Krpnelová.
,,Že ty zase myslíš na kluky?"
to my snad dělá schválně .Všichni okolo mě se začnou smát jak pominutí.to vám teda pěkně děkuju.
Koukám se po třídě až pohledem zastavím na jednom hnědovlasým chlapci , znervózním když si všimnu že se na mě usmívá tím jeho úsměvem který mi podlamuje kolena , kdykoliv ho vidím , hledám židli , abych se mohla kdyby náhodou posadit.Nikdy nikdo neví.
Mitchell mi rty naznačí 'na koho?'
Musím se v duchu uchechtnout , kdybys jen věděl.Zbytek hodiny ubýval docela rychle , po ní jsem měla jen nějaké zbytečné hodiny obrany , kterou jen opakujeme a mě se zajídá slyšet furt dokola jedny a ty stejné kouzla.
Po škole jsem zamířila přímo domu.
Jakmile jsem přišla do obýváku , rodiče si mě ještě nevšimli , takže jsem měla volný prostor k tomu abych mohla odposlouchávat jejich rozhovor.
Většinou to nedělám , ale nemohu si pomoct , už jen to jak táta rozhazuje rukama a tváří se ustaraně.,,Já vím miláčku , spojená království mají krušná období , ale když už to došlo tak daleko aby Darkins chránila zimní královna , nevím co s námi bude."Naříkal mamce taťka.
,,Adolfe , je jen otázkou času kdy na nás zimní královna zaútočí .Sám si slyšel tu věštbu , cituji 'pohroma jež blížící se ,jest hrůzu přinese , jež jméno nese , Aurora'. Když sílí ona , musíme i my.Víš stejně tak jako já , že ona chce naši moc.Ona chce jeho."
Toto vyrazilo dech nejen Adolfovi , ale také i mně.
Nevěděla jsem to , nevěděla jsem co všechno se ve světě děje .
Jistě , mnoho mi říkali ve škole , nebo doma , ale netušila jsem že Aurora se spolčila s Darkins.
Jak říkala má matka , musíme sílit.
Pomůžu Lightens tím že se naučím , naučí se líp kouzlit , naučím se boj nablízko.Chci být nápomocná , pokud je pravda to co říká matka , Aurora nás všechny pozabíjí.
Jedinou záchranou je naštěstí Johannes , dokud žije , nesmí zimní královna zaútočit na jakékoliv království.
ČTEŠ
On a Ona
FantasyOna , dívka co miluje ale neměla by . On , chlapec jež je milován. Čtyři živly -voda , oheň , země a vzduch. Osm království, jedna zlá královna a její spasitelé. Existují i jiné vesmíry než jen ten náš??Jistě , jedním z nich je Elementrie , stát je...