,,Né budeš , ale budeme.'' Povzbudivě se na mě usmál.
,,Jo , jo , budeme , pokud budeš chtít tak jo."
,,S tebou jo."mám to brát jako lichotku?
,,Ehm ...zítra začneme s obranými kouzli pro pokročilé.
No...šlo by to třeba v pět?"jen přikývl.
,,Fajn , fajn.Pozítří začneme s bojem na blízko.Teda pokud stihnu někoho sehnat , jinak bychom museli zase cvičit z knížky , což nevím jestli by bylo nejlepší.Jo a jen to prosím nikomu neříkej , víš že rodiče už tak zuří když jdeme například do hvězdného lesa."Konstatovala jsem.Chvíli na mě jen tak koukal , ozval se až když jsem se na něho malinko usmála.,,Jsi úžasná."Tak a to je ten moment , ten moment kdy se mi do tváří hrnula červeň.
Určitě to myslel jen kamarádsky.
Srdce se mi prudce rozbušilo.
Musela jsem vypadat jak ředkvička.
Mike na mě koukal tím jeho krásným kukučem , trochu znervóznil.
Ze mě?
Zpříma jsem se mu podívala do očí ,
nic z nich nešlo vyčíst .
Třeba jen žádné emoce necítí.
Jeho oči mě začali hipnotizovat , začala jsem se v nich strácet.
No teda Miku , máš fakt mega krásné oči.Nějakou dobu jsme tam jen tak seděli než ke mě začal natahovat ruku.
Zprvu jsem chtěla uhnout, ale nic jsem neudělala ...Proč??
Doufala jsem snad že udělá to co bych si z celého svého srdce přála ?To co bychom nemohli?,,Kdes ji vzala?? "Prsty mi přiložil na mou větší jizvu.Byla jsem trochu zklamaná.Nevim proč, ale vadilo mi to že ho zajímá nějaká pitomá jizva.
Co jsem si myslela , že by MĚ mohl políbit??Že by MĚ mohl mít rád víc než jen jako kamarádku?Blbost.,,Včera při útoku jsem se škrábla o větev."Vážně si nevšiml tak velké jizvy?Je asi úplně slepý , ale hezký.
,,Tak tý jsem si vážně nevšiml.
To víš byl jsem vytížen z útoku."Zasmál se.Kdybych neseděla na židli , nejspíš bych už ležela na zemi.
Nic jsem mu na to neodpověděla , jen jsem se mu zahleděla do jeho čokoládových očí.
Jeho dotyky byli hřejivé.
Líbilo se mi to , nejspíš si uvědomil že mě stále drží a ruku odtáhl.
Zrůžověl.měl by.
Sotva deset sekund na to už přišla Nora a Sam.
Nechci vědět proč je Nora celá rudá , ale jednou se jí na to zeptat budu muset.
Mimo to já byla také rudá jak rak.
ČTEŠ
On a Ona
FantasyOna , dívka co miluje ale neměla by . On , chlapec jež je milován. Čtyři živly -voda , oheň , země a vzduch. Osm království, jedna zlá královna a její spasitelé. Existují i jiné vesmíry než jen ten náš??Jistě , jedním z nich je Elementrie , stát je...