Útok

25 6 0
                                    

Jakmile jsme došli na nádvoří už tam čekal i druhý tým.Pravidla útoku jsou jednoduchá , první tým musí do třiceti minut najít kuličku protivníka ,
pokud kuličku do třiceti minut nenajde zvítězí druhý tým..
Vítězové vyhrají zájezd do království Wader.

Útok začal až když učitelka zapískala na píšťalku , náš tým měl náskok , abychom mohli schovat naší kuličku.
Kuličku jsme ukryli do díry ve výklenku na okno , ve staré už asi pět let nepoužívané dílně.Díru jsme ještě přikryly starou smradlavou dekou.
V dílně bude strážit Nora , schová  se do skříni , když by sem čirou náhodou zavítal někdo z druhého týmu , utajeně po nich vystřelí nějaké kletby , aby je to alespoň na chvíli zdrželo a my bychom mezitím kuličku telekinezí dali do našeho druhého úkrytu pro nouzi.
Sam , bude hlídat kousek dál od dílny
u školní vrby , dvěstě metrů na opačné straně bude hlídat James.
Já budu zvěd , budu pobíhat po celém areálu až k álejim stromů.
Kdykoliv když někoho zahlédnu , budu ho muset zdržet abychom měli více času kuličku ochránit , a tím vyhrát.
Mike , ten bude čekat na nádvoří , aby mohl protivníky unavit a zpomalit hned ze začátku , pak se přidá ke mě.

Běhat po lese je asi ta nejvíc namáhavá věc vůbec ,  kort když tu běhám nejmíň dvacet minut.
Je zvláštní že jsem zatím nikoho neviděla , ani neslyšela.
Jen doufám že se nikomu nic nestalo , naši protivníci nejsou zrovna dvakrát přívětiví.

Listy,slyším jak praskají listy , někdo tu je.
Zase slyším hluk ale tentokrát jsem si více než jistá že se zvuk ozývá za stromem.
Chtěla jsem  protivníka nečekaně za stromem chytit ,a tak jsem se postavila do bojovného postoje , ve chvíli kdy jsem skočila za strom jsem pocítila vlnu zklamání.
No to snad ne , to je chyták.
No jasně , za stromem se výřila malá kupka vzduchu.Jak mi to nemohlo dojít?Bylo to úplně jasný , o tomhle se bavíme ve škole už asi půl roku.

,,Terry?Děje se něco??"O můj bože , toho jsme fakt ještě potřebovala , co si o mě bude asi tak myslet , nechala jsem ho , nechala jsem běžet protivníka k naší kuličce.

,,Miku, rychle poběž, budou nás potřebovat."Vzala jsem Mika za ruku a rychle s ním vyběhla směr dílna.
Několik metrů před dílnou jsem si až uvědomila co dělám , však ho držím za ruku.v pohodě Terry, jste jen přátelé , určitě si to jinak nevyloží.

Slet událostí který nastal, byl tak chaotický že na něj jen tak nezapomenu.
Jakmile jsme s Mitchellem dorazili k dílně , Mitchell začal vysílat různé kletby na Daniela a spol.
Jedinej Jack tu nebyl . sakra to ne
Rychle jsem běžela do dílny , naštěstí tam Jack byl svázán vzdušnými popruhy.Kdyby v tu chvíli někdo stal v okolí dílny , nejspíš by ohluchl , křičela se tam jedna kletba za druhou.

V momentě kdy jsem chtěla jít běžet ven pomoct Mikovi, do dílny vtrhli všichni z druhého týmu.
Já s Norou jsme střelbitě zaujali pozici bojovnic připravených k boji.
Nora začla střílet kouzla a kletby , mezitím co jsem tu jednu sekundu koukala na Noru toho Daniel využil a poslal na mě kletbu Falmellus.
Na těle jsem ucítila teplo , jak směšné že si Daniel myslí že mě obelstí pouhou kletbou na ohnivé plamínky.
Kouzlem Vadrsen bigst , z mé ruky začala velkým proudem téct voda, která mě v pěti sekundách hned usušila.
Poslala jsem na Daniela kletbu Monacha , Daniel se v další sekundě propadl do země , jinak řečeno se pod ním objevila větší díra do které spadl.
Musela jsem se zašklebit když jsem viděla jeho výraz jak padal.
Moji a Nory nepozornosti využil Jack , který na mě začal pálit kouzla , obě jsme s Norou byli zaneprázdněné , takže jsme neviděli jak mezi námi probíhá Olívie , nejspíš nemohla najít úkryt naší kuličky , nebo nevím co tam tak dlouho dělala.
Od dveří se přiřítil James , všimla jsem si jak se na mě zářivě usmál,
No to si dělá srandu , my tu soupeříme div si nepozabijíme, a on si sem přijde a ještě se usmívá .

Potom co jsem omráčila Jacka (nechtěla jsem ale už mě štval)
jsem šla zastavit Olívii , právě v ten pravý čas abych viděla jak míří směr
výklenek.

V momentě když už v ruce držela deku,ji James svázal ruce vzdušnými popruhy.
To ji však nijak nebránilo , a proti kouzlem se propustila.
Už už sahala po kuličce, když v tom zazvonil zvonec.
No konečně.
Vyhráli jsme , my jsme to opravdu dokázali.

On a OnaKde žijí příběhy. Začni objevovat