Mám ho moc ráda

18 6 0
                                    

Do žádný kavárny nechci , proč mi si máme užívat zatímco tam někde někdo později či dříve bude trpět a umírat?
Od zítra začínám s výukou , čím dříve tím lépe , bohužel o tom nesmím nikomu říci , nebo alespoň ne rodičům , měli by řeči.Jedna osoba by tu byla , jeden hnědovlasý chlapec.
Chlapec jež mi posledních pár let motá hlavu.
Mám ho moc ráda , jen je tu pár háčků .
Jako například to že by o mě ani nestál , ale tím největším je naše krev , v jeho krvi koluje vznešenost , já jsem jen pouhá měšťanka .
Matka mi už tolikrát říkala že dívky měšťanského původu nemohou mít něco se šlechtickými chlapci.
Vadí mi to , copak můžu ovlivnit svou lásku k němu??
Rve mi srdce koukat na něj a vědět že nikdy nebude můj.
                     ------------------------

,, Ty nejdeš?" Do mého pokoje vtrhla má matka.

,,Asi bych měla."

,,Zlatíčko , děje se něco?"

,,Ne jen ..No to je jedno."
Je jedno že se trápím kvůli němu.

,,Emm....no ....už bys měla vyrazit."
Jsem tak moc ráda že do toho nerejpáš mami , ani nevíš jak moc.

Jelikož Rezyn je jen několik bloků od našeho doupěte , tak jsem v Rezyn byla jako první.
Křikla jsem na servírku že si dám Brounový džus.
Miluju brouny , jsou to takové malé červené bobule , jedno z našich nejvíce oblíbených ovocí na naší Elementrii.

Po nějaké té doby do Rezyn dorazil i zbytek našeho týmu.
Nějakou dobu jsme si tam tak povídali , než přišla ta chvíle , chvíle jež mi nahání červeň do tváří jen na to pomyslím.

,,Jdu na záchod."oznámila nám Nora.

,,Jdu taky."oznámil Sam.

Jsem tu s ním sama

,,Není ti něco Terry ?Jsi dneska taková ....jiná."aby taky ne když furt myslím jen na tebe.

,,Ne v pohodě."řekla jsem to tak chladně.

,,Promiň jestli jsem udělal něco špatně , ale jen jsem se tě zeptal."

,,Jo, promiň mi to..." Musím mu říct , musím mu říct jak špatně na tom jsme.
,,Víš já jen , dneska se máma s tátou bavili.Bavili se o království."v tu chvíli by mě krve nedořezali.

,,Sakra Mitchelli víš co se děje??Zimní královna už se připojila k Darkins .
Je jen otázkou času kdy se pokusí zaútočit na nějaké spojené království.
Nebo v nejhorším na nás , chce naší moc ...S ní bude nezastavitelná."Ani jsem si neuvědomila že na něj křičím ,
došlo mi to až podle pohledů ostatních.
Mike vypadal pěkně vyděšeně.

,,Tohle se nestane."Namítl Mike.
,,Ne dokud tu je Johannes."

,,Jo a víš jak dlouho tu tak bude??
Já bych řekla že moc dlouho ne."
Oba jsme se na  sebe zoufale koukali.
,,Pokud sílí ona , my musíme taky."

,,Co navrhuješ?"Zeptal se se zájmem.

,,Aurora se učila z knih , my budeme taky.V knihovně nějaké takové knihy máme.Budeme , nebo spíš budu se učit boj na blízko , ještě nevím jak ale jo budu.A až bude potřeba budu tu pro Lightens."

On a OnaKde žijí příběhy. Začni objevovat