Další týden probíhal bez komplikací.
Mitchell nám sehnal trenéra , takže jsme nemuseli shánět knížku z které bychom se stejnak nic nenaučili.
Nějaké kouzla nám trenér také poradil.
Je to všechno velmi složité , namáhavé a hlavně nesnesitelné
Nesnesitelné protože , chodím všude pozdě , rodiče už nějaké to podezření mají.
Mitchell je na tom hůř , jeho táta zaplatil nějakému tejpkovi , aby Mike hlídal.
Je těžký se mu vyhýbat..No a ohledně toho našem incidentu v Rezyn , se poté už vůbec nic nedělo.Prozatím.
Nechápu to.
Nejspíš to pro něj nic neznamenalo , a pro mě?Hrozně moc.
Dnes jedeme do Wader.
Těším se hrozně moc.
Nora je z našeho výletu také neuvěřitelně natěšená ,ale nejspíš tak pět krát více než my všichni dohromady..
Tvrdí že prý ve Wader jsou nejkrásnější kluci.
Mám takovej pocit že tam jede hlavně kvůli klukům. aby taky ne , je to Nora.-----------------------
Do Wader jsme jeli v kočáru taženým jednorožci.
Cesta ubíhala vcelku rychle , celou dobu jsem si povídala hlavně s Mitchellem.
Jak je možný že mi přijde den ode dne hezčí?
----------------
,,Podívejte "Nora ukázala okýnkem ven z kočáru.
,,Už jsme ve Wader."Radovala se Nora.,,Nejsme ve Wader.Kdyby jsi Noro aspoň jednou dávala pozor při hodinách dějin , věděla bys že tohle je ještě pořád Lightens."Pokárala jsem Eleanoru.
,,Ne všichni jsou tak zapálení do dějin , jako ty a ten pošuk vedle tebe."Tím pošukem myslela Mitchella.
Já s Mitchellem jsme jedni z vůbec nejlepších studentů v Hepkins vůbec.
Jakmile jsem se podívala na Mika , trochu zrůžověl vážně z tohohle?
Chvíli jsme na sebe koukali než jsem se zase začala ztrácet v jeho čokoládových očích .jak já je miluju.
Bohužel , nebo bohudík náš oční kontakt prolomil hlas Nory.,,Hele Terry?Co to máš tady za jizvičky?" Samozdřejmě že ukázala na mou jizvu od boje z blízka.
Má malá jizvička je od Mika.
Myslím že by nebylo na místě aby měl někdo nějaké podezření.,,To nic.Jen jsem se škrábla."Promiň že ti lžu , jednou to pochopíš.
,,Nevěřím ."Vyšpulila horní ret Nora.
Jak může být někdo tak tvrdohlavý?Jen jsem si odfrkla.Naštěstí už se dále na nic neptala , jelikož její pozornost upoutal Sam který se začal nesmyslně dohadovat o něčem (nevím čem) s Jamesem a máchal u toho rukami jak kdyby naháněl mouchu.
Můj pohled od nich odvrátil až jemný dotek na hřbet mé ruky.
Podívala jsem se na dotyčného jež mě jemně chytil za ruku.
Byl to Mitchell.Byl...... nejistý?
Ucítila jsem jak se mi do tváří hrne červen.
Ruku jsem mu pevně sevřela.
Mitchell se na mě povzbudivě usmál a rty naznačil ' jsme v tom oba'.
ČTEŠ
On a Ona
FantasyOna , dívka co miluje ale neměla by . On , chlapec jež je milován. Čtyři živly -voda , oheň , země a vzduch. Osm království, jedna zlá královna a její spasitelé. Existují i jiné vesmíry než jen ten náš??Jistě , jedním z nich je Elementrie , stát je...