Když už jsme konečně dorazili na místo , na starost si nás vzala postarší žena , nejspíš nějaká uklízečka.
Jak jsem pochytila z pozdravů od jiných (asi) uklízeček , jmenovala se Rachel .pěkný jméno , to jo.
Rachel nás zavedla na velké kruhové náměstí , uprostřed náměstí se tyčí dvě velké palmy , zasazené v kruhovém bazénku.
Rachel nám řekla ať zde chvíli vyčkáme ,že se vrátí než bychom řekli Wader.Nelhala byla tu tak rychle jako zmizela.,,Takže děti , teď vám dám klíčky od pokojů , a zase půjdu ano.Fajn takže tady emm...301, třeba ty, na tady máš ."řekla a podala klíček od pokoje 301 Mitchellovi.Pokoje byli nejspíš rozdělené na ženské a na mužské , tak jako u nás v Lightens.
Já s Norou jsme dostali klíček číslo 408.,,Támhle je hotel,"Rachel ukázala na ohromnou budovu , která měla perleťovou barvu , po stranách byla jemné pozlacená a její špička byla tmavě vínová.Celý ten hotel vypadal velmi majestátně.Jde poznat že Wader je po finanční stránce dosti zabezpečené.
Všichni z naší party jsme na hotel koukali s otevřenou pusou , ne že bychom neměli hezké naše Lightens , jenže tohle je jiné , tady je to majestátnější.
Vlastně jak tak o tom přemýšlím tak mi asi dochází proč jsou tak bohatý , nejspíš je to proto že posílají všechnu vodu do dalších spojených království.
Takhle ne že bychom neměli vodu , ale nemáme tak dobrou a čistou jak Wader.
Ostatně Lightens také posílá kapku světla od spojených království.
Z mého přemýšlení mě až vytrhl hlas Rachel.,,pokoje najdete úplně jednoduše , zapište se na recepci a oni vás tam dovedou.Teď si prosím vás zajděte na jídlo , musíte být vyhladovělí.Zítra po snídani máte naplánovaný výlet do historického muzea.Dobrá to je ode mě asi vše , zatím se mějte a přeji příjemný pobyt."Po jejím monologu mě Nora zatáhla za ruku a rty naznačila jídlo.
Jen jsem se nad tím musela uchechtnout.
Užuž jsme vycházeli do hotelu , když mě zastavil Mitchell.,,Terry , můžeš na chvilinku ?" Podívala jsem se na Noru , ta pochopila a poodešla kousek stranou.
,,No?"Pobídla jsem ho k řeči.
Jako upřímně by mě zajímalo co z něj zase vypadne.,,Víš napadlo mě že bychom se dnes večer mohli jít projít. Jako po areálu."
,,Miku , večer je tak za hodinu , nevím jestli si stihnu vybalit a najíst se , pokud jo, tak to beru."No to bude něco , ale hodí se to , alespoň budeme moci probrat další kouzla , mám pocit že už svět není v takovém bezpečí v jakým dosud byl , lidi tady ve Wader jsou velmi ostražití.Mám strach co bude dál.
,,Dohodnuto."
Řekl Mike a srovnal si neposedný vlas který mu padal do oka.
Jak je možný že je čím dál tím víc hezčí.
Jako na souhlas jsem mu podala ruku a zatřásla s ní.,,Jdeš už Terry?!"Křikla na mě z dáli Nora , sakra já úplně zapomněla že tu je.
,,Musím , čau snad za hodinu."Ještě jsem řekla Mikovi a už jsem běžela za tou nejtrpělivější holkou na světě .hah , tak určitě.
ČTEŠ
On a Ona
FantasyOna , dívka co miluje ale neměla by . On , chlapec jež je milován. Čtyři živly -voda , oheň , země a vzduch. Osm království, jedna zlá královna a její spasitelé. Existují i jiné vesmíry než jen ten náš??Jistě , jedním z nich je Elementrie , stát je...