‡ CIKKEK,HÍREK #2 ‡ "MM új lemeze Szikorának készült"

301 17 1
                                    

(Szikora Robiról tudni kell, hogy ki nem állhatja Mansont.
"Van itthon így is elég bajunk, miért kell egy ilyen deviánst ide importálni?"-mondta régebben.)

A cikk írója:
"Manson előző lemeze, a 2015-ös The Pale Emperor, úgy tűnt, végre véget vet egy korszaknak. Annak, amikor a társadalmon kívül állást, az ellenszegülést, a polgárpukkasztást, a szabályok elvetését és a többség haragjának büszke magára vételét megtestesítő sztár hatása és jelentősége elkopott, mint a hullafoltos arcfestés egy koncert végén, mert többé már nem ő volt a konzervatív kispolgárok szemében minden, ami ijesztő."

"Megjelent az új Manson-lemez, és minden összedőlt."

"A We Know Where You Fucking Live klipje akár paródia is lehetne, ha nem látszana rajta, hogy ennyire izzadságszagúan komolyan gondolták."

"Aki komolyan azt hiszi, hogy 2017-ben a Youtube-on ez polgárpukkasztónak vagy pláne sokkolónak számít, az semmit nem tud a világról, és ott ragadt valahol 1994-ben."

"És nagyjából ugyanezt hozza a Say10 (ejtsd: Sátán) klipje is."

"Heaven Upside Downnal az a legnagyobb probléma, hogy nem akar semmit, de nemcsak a hallgatójától, a társadalomtól vagy a világtól, hanem önmagától sem. Annyira semmilyen lemez, hogy öt-hatszori hallgatás után sincs két olyan rész, amit vissza tudnék idézni belőle. Jellegtelen, érdektelen, nincs se íze, se bűze."

Véleményem: Ennek teljesen az ellenkezője. Imádom az albumot, nekem egyeltalán nem volt csalódás. A Revelation #12 az egyik kedvencem az albumról. A koncert pedig nagyon-nagyon nagy élmény volt.

Ha szeretnéd, írd meg lent a te véleményedet is!👇🏻

Forrás: index.hu

Minden ami Marilyn MansonWhere stories live. Discover now