ǂ TAGOK-TWIGGY RAMIREZ ǂ

168 18 8
                                    

1971. Június 20-án született, Jeoride Francis White néven. Jeordie New Jersey-i születésű, később Floridába költözött, ahol "heavy metal-on és "Star Wars-on nőtt fel.

Három öccse van, Westly, Dustin és Aden. Anyja, Dana egykor „cage" táncosnő volt olyan zenekaroknál, mint a Ramones, ezáltal Jeordie ismert zenészekkel került kapcsolatba.

Jeordie akkor találkozott Mansonnal, amikor egy használtlemez-boltban dolgozott egy floridai sétálóutcában, és mindketten rájöttek, hogy sok közös dolog van bennük. Jeordie azonban nem csatlakozott a bandához véglegesen egészen addig, amikor  a banda előző basszusgitárosa drog-túladagolás miatt kórházba került.

Jeordie 1993-ban csatlakozott a bandához, majd kisebb-nagyobb megszakításokkal végül 2017-ben hagyta el a bandát, pontosabban Manson elküldte, aminek oka az, hogy  Jessicka megvádolta Twiggyt nemi erőszakkal. Twiggy természetesen ezt az egészet tagadta (és én hiszek is neki).

Twiggy sok régi, klasszikus márkájú basszusgitáron is játszott.

White szerelmi kapcsolatban állt számos híres nővel a zenei életből, olyanokkal, mint Courtney Love, Sean Yseult, Donita Sparks, vagy Jessicka Addams (kedvencem<3 #irónia) .

Híresztelések szerint Francis-nak van egy Dél-Kaliforniában élő lánya.

Jeordie 2014-ben elvette a fiatal sminkes lányt, Laney Chantalt.

~Bánfalvi Ákos könyvéből~

-Kedvenc étel?

- Mogyoróvajkrémes szendvics.

-Kedvenc ital?

-Red Kool-Aid és a Jack Daniel's.

-Kedvenc könyved?

-A ,,Cat In The Hat''

-Kedvenc rajzfilmed?

-Scooby Doo

-Kedvenc ruhaneműd?

-A zoknijaim.

-Kedvenc dal?

-,,Thingmaker"

-Kedvenc zenekar?

-A Dr. Hook and the Medicine Show.

-Kedvenc filmed?

-A Beatles ,,Sgt. Pepper's Lonely Heart's Club''-ja.

-Kedvenc elfoglaltságod?

-Interjúkat adni.

-Kedvenc illatod?

-A fiatal tinédzserek szaga.

-Kedvenc szavad?

-Nigger. De nem vagyok rasszista!

-Eredeti hajszín?

-Barna, és mióta az eszemet tudom hosszú. Még sohasem volt rövid.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Minden ami Marilyn MansonWhere stories live. Discover now