''Hoşgeldin okuluma.'' dedi Kerem ve Zeynep'e gülümseyerek çıktı sınıftan.Okuluma dediği için Zeynep'in kafası karışmıştı.Sonra arka sıradan bir kız Zeynep'e seslendi.
''Şş yeni gelen kız.Baksana sen bir bana.'' Zeynep hemen arkasını döndü ve kıza ne istiyorsun bakışlarını attı.
''Kerem'den uzak dur kızım.Yoksaa'' diyerek birden Zeynep'in üzerine atıldı kız.
''Tamam Beren sakin ol.'' diyerek kızı kolundan tutup çıkadılar.Yağmur'da arkasına dönerek Zeynep'e gülmeye başladı.
''Bu sınıfımızın deli Beren'i. Kerem'e deli gibi aşık ama Beren Kerem'in umrunda bile değil.'' İyide bu kız neden bana böyle sert tepki verdi diye düşünüyordu Zeynep.
''İyide bana neden böyle davrandı?'' diye sordu Zeynep şaşkın bir vaziyette.
''Çünkü sen yeni geldin ve Kerem seni sende Kerem'i tanıyorsun.Neyse derse daha var kantine gelmek ister misin?'' diye sordu Yağmur ve birlikte kantine indiler. Beren ve Kerem'de kantindeydiler.yağmur ve Zeynep masaya oturunca Beren hızlı adımlarla geldi.
''Bak seni uyarıyorum anladın mı beni.'' diyerek sesini yükseltti Beren.
''Bak kızım benim sinirimi bozma. Bir şey demiyorum hala geliyorsun. Ne Kerem'miş be.Defol git başımdan.'' diyere ayaklanıyor Zeynep. Kızda avallamış bir şekilde Zeynep'e bakıyor.
''Sadece uyardım.'' diyor kız hala Zeynep daha fazla dayanamayıp kantinden çıkıyor.Kerem ne olduğunu biraz anlamış olacak ki Zeynep'in peşinden gidiyor.
''Zeynep bir bekler misin?'' Zeynep hiç beklemeen yürümeye devam edince Kerem hızlıca gelip Zeynep'in önünde duruyor.
''Söyle kız arkadaşına bir daha bana bulaşmasın tamam mı?'' diyor Zeynep Kerem'ede çıkışarak.
''İyide o benim kız aradaşım değil ki?'' diyor Kerem.
''O zaman ben işimi kendim hallederim.'' diyerek Kerem'in sağ tarafından yoluna devam ediyor Zeynep ve sınıfa giriyor.Arkasından Yağmur'da sınıfa giriyor.
''Oo Zeynepçim neymişsin sen ya. Artık bu deliler sınıfında yalnız kalmayacağım sanırım.'' diyor Yağmur Zeynep'e gülümseyerek.
----Okul Çıkışı----
Çıkışta Zeynep taksiye binerken Kerem'in sesiyle arkasını dönüyor.
''Zeynep.''
''Efendim.'' diyor Zeynep söylede biran önce gideyim anlamında.
''Dünkü çocuk seni rahatsız ediyor mu?''
''Hayır etmiyor.'' diyor Zeynep.
''Emin misin?'' diyerek soldaki apacı gösteryor Kerem. Ağacın arkasında Emre duruyor.
''İstersen bırakabilirim seni eve.'' Zeynep ilk önce kararsız kalsada sonra Emre'den kurtulamayacağını bildiği için kabul ediyor.
''Peki olur.'' diyerek arabaya biniyor.Evin önüne geliyorlar.
''Seni neden rahat bırakmıyor?'' diyor Kerem.
''Bilmiyorum ki.Neyse çok teşekkür ederim.'' diyerek iniyor Zeynep arabadan ve evin kapısını açacakken birden taksiden Emre iniyor ve Zeynep'i durduruyor.Bunu gören Kerem hemen arabadan inerek onların yanına geliyor.
''Zeynepçim girmiyor muyuz içeriye.'' diyerek kapıyı iten Kerem'in elinden tutuyor Zeynep ve içeriye girerek sokak kapısını Emre'nin yüzüne kapatıyorlar.Sonra Zeynep biden elini çekiyor Kerem'in elinden.
''Seninde başına bela oldu özür dilerim. Birde teşekkür ederim.'' diyor Zeynep kızarmış bir şekilde.
''Önemli değil.'' diyerek elini ovalıyor Kerem.
''Gel istersen.Gitmez o şimdi.'' diyerek asansörü gösteriyor Zeynep. Kerem'de inkar etmeden asansöre doğru yürümeye başlıyor.