3K 169 5
                                    

သူဖတ္​ဖို႔......(၁)

​ေဝးကြာျခင္​းမွာ အလ်ားအနံ႐ွိ​ေပမဲ့......အဲ့ဒီအလ်ားအနံအတိုင္​း...
က်​ေနာ္​တို႔ စိတ္​ျခင္​းဆက္​သြယ္​ၾကမယ္​.... parker

က်​ေနာ္​ လိုအပ္​ခ်ိန္​တိုင္​း...ခင္​ဗ်ားမ႐ွိ​ေပးႏိုင္​​ေပမဲ့....
က်​ေနာ္​က​ေတာ့ခင္​ဗ်ားကို အျမဲတမ္​းလိုအပ္​​ေနဦးမွာပဲ....
က်​ေနာ္​့လိုအပ္​ျခင္​းမွာ အစားထိုးမႈမ႐ွိ။

မ​ေတြ႔ရတဲ့ရက္​....
မဟုတ္​​ေသးဘူး.....မ​ေတြ႔ရတဲ့ စကၠန္​႔တိုင္​း
က်​ေနာ္လြမ္​း​ေနပါတယ္​ဆို ခင္​ဗ်ားရယ္​​ေလမလား....
ရယ္​ခ်င္​ရင္​ ရယ္​လိုက္​ပါ.....
ခင္​ဗ်ားရဲ႕ အဲ့ဒီ​ေလွာင္​ျပံဳး​ေလးကို က်​ေနာ္​​ေရ​ေရလည္​လည္​​ေႂကြတယ္​....

က်​ေနာ္​ အဲ့လို​ေျပာ​ေတာ့ ခင္​ဗ်ားစိတ္​ဆိုးသြား​ေလတာမ်ားလား....
ၾကည္​့စမ္​းပါဦး ႏႈတ္​ခမ္​းႀကီးဆူ​ေနတာ.....
ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ က်​ေနာ္​အဲ့ဒီႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုခ်စ္​တယ္​ parker....
#သတိ
ဒီစာ​ေၾကာင္​းဖတ္​ၿပီး ခင္​ဗ်ားႏႈတ္​ခမ္​းကို မဆူမိပါ​ေစႏွင္​့....
က်​ေနာ္​​ေရးထားတဲ့ စကားလံုး​ေတြက ​ေျပးနမ္​းမွာကိုက်​ေနာ္​သဝန္​တိုတယ္​....

မင္​းကလဲကြာ သဝန္​တိုစရာမ႐ွိ တဲ့....
အဟက္​ ခင္​ဗ်ားအဲ့ဒီလို​ေျပာၿပီး ​ေခါင္​းကိုတျဗစ္​ျဗစ္​နဲ႔ကုတ္​ဦးမွာလား....
က်​ေနာ္​ စကားမဆံုး​ေသးဘူး ခင္​ဗ်ားလက္​က ​ေခါင္​းကိုရြယ္​​ေနျပန္​ပါၿပီ....
ဘယ္​လိုပဲဆိုဆို ခင္​ဗ်ားရဲ႕အျပဳအမူအ​ေသးအဖြဲ​ေလးကအစ
က်​ေနာ္​အလြတ္​ရ​ေနတတ္​တယ္​....

ၿပီးရင္​ ခင္​ဗ်ားက #​ေတာ္​​ေတာ္​ ဆိုၿပီးထပ္​​ေျပာတတ္​​ေသးတယ္​​ေနာ္​...
အဲ့ဒီစကားႏွစ္​လံုးက နားရည္​ဝ​ေပမဲ့....
ဘယ္​အခါျပန္​ၾကားၾကားက်​ေနာ္​သ​ေဘာက်တယ္​....
ခင္​ဗ်ားျပန္​​ေျပာတတ္​တဲ့အခ်ိန္​တိုင္​းကို​ေပါ့....

က်​ေနာ္​ စလို႔ဝရင္​ ခင္​ဗ်ားကို ခ်စ္​လားလို႔​ေမးမယ္​....
ခင္​ဗ်ား စိတ္​ဆိုးတဲ့အခ်ိန္​ဆို အင္​းလို႔​ေျဖမယ္​....
စိတ္​ၾကည္​​ေနရင္​ ပိုခ်စ္​တယ္​လို႔​ေျဖမယ္​....
တစ္​ခါတစ္​​ေလၾက​ေတာ့လဲ က​ေလးဆန္​ဆန္​ မင္​ခ်ိတယ္​ လို႔​ေျဖတတ္​​ေသးတယ္​.....
ခင္​ဗ်ားသိလား....အဲ့ဒီ မင္​ခ်ိတယ္​ ဆိုတဲ့စကားကို က်​ေနာ္​ခုခ်ိန္​ထိနားမလည္​​ေသးဘူး.....😅😅

​ေက်းဇူးျပဳ၍ ဒီစာကိုဖတ္​​ေနတဲ့အခ်ိန္​ခင္​ဗ်ား႐ွက္​မ​ေနပါနဲ႔

#အ​ေရာင္​မဲ့

သူဖတ္​ဖို႔..(dear Parker)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang