2

123 34 11
                                    

  Pajutusi tylų kito žmogaus širdies plakimą atsidusau. 

-Galvojau neateisi...-sumurmėjo Jis.

-Aš visada ateinu,-kiek prikimusiu balsu tariu. 

  Jis tik nusišypso ir pastato mane ant akmenuoto grindinio. Du siluetai iškišę galvas pro pravirą antro aukšto langą stebi mus. 

-Turėsi bėdų.-sumurma vaikinas ir suėmęs mano gležną ranką pavarto savo delne. -Nevalgai.

-Šiuo metu yra daugiau bėdų nei mano valgymas.-sumurmu ir ištraukiu ranką iš jo gniaužtų.

  Taileris pavarto akis ir ima dideliais žingsniais žingsniuoti gatve tolyn. Perbraukiu rudus plaukus ir nuskubu paskui Jį. Pavijusi vaikiną apsikabinu per liemenį ir giliai atsidūstu.

-Pasiilgau tavęs...-tariu ilgesingai. 

-Aš ir tavęs.-sumurma Taileris prisitraukdamas mane arčiau savo kūno. Jis kvepėjo levandomis, o blizgančios akys išdavė nerimą.

-Kas negerai?

-Šiandien ketvirtadienis, tai reiškia jog turiu vienintelį žiemos vakarą per savaitę pabūti su tavimi.-jis glosto mano plaukus ir žiūri į tolį.

-Tai pasikeis, aš pažadu.-tyliai tariu pati netikėdama savo tariamais žodžiais.

-Neprižadėk to ko negali ištesėti, meile...

Su naujais metais! Linkiu visiems wattpado gyventojams geresnių metų, ištvermės ir  svajonių išsipildymo!

Žiemos vakarais... (✔)Where stories live. Discover now