11.

287 40 0
                                    

Ieskrēju istabā un iekritu gultā ar galvu spilvenā un nemanāmi pa maniem vaigiem sāka līt asaras . Man likās , ka ir pagājusi kāda pusstunda kad es piecēlos un bija jau ārā ļoti tumšs . Es lēnām atvēru durvis un visā mājā bija izslēgta gaisma , es klusītiņām aiztipināju līdz virtuvei , ieslēdzu gaismu un tējkannā ielēju ūdeni un nospiedusi mazo podziņu liku sildīties ūdeni . Izņēmu no skapīša krūzīti un ieliku piparmētru tēju . Tējkanna sāka burbuļot un tvaikot līdz mazs klikšķīts noskanēja  , kas nozīmēja , ka ūdens ir uzvārījies . Ielēju ūdeni krūzē , ūdenim samaisoties ar tēju paliekot zaļam , paņēmu savu karsto tēju un devos uz trepju pusi , paskatoties spogulī ieraudzīju matos copi kura ir uzjukusi un sarkanas acis kuras ir noraudātas . Uzkāpjot uz 2.stāvu ieraudzīju , ka tēva kabineta durvis ir vaļā un deg gaisma . Es klūsītiņām iegāju kabinetā un ieraudzīju tēvu sēžam savā krēslā un malkojam brendiju . Viņa seja bija savilkta domīgā , nogurušā un drūmā izteiksmē . Es dziļāk ietipināju iekšā un tētis pacēla acis , es redzēju sava tēva acīs vilšanos ,pēctam tētis savas acis nolaida , es noliku savu tējas krūzi uz tēta rakstām galda un pietipināju pie viņa . Noliecos gar viņu un nočukstēju .

''Labi , es braukšu pie viņiem padzīvot . '' es noteicu skumji , tētis pacēla acis un nopūties iesāka 

''Ja tu negribi , tad nebrauc es tev nespiedīšu '' tētis klusi noteica 

''Tēt , es negribu tevi apbēdināt , tāpēc es braukšu un viss , lai tev nav jāuztraucas .'' es klusi noteicu ... tētis smagi nopūtās .

'' Labi saulīt , nāc es tevi samīļošu '' es iesēdos tētim klēpī un stipri , stipri samīļoju .

Ciešanas Where stories live. Discover now