Liams izteica un mana elpa aizrāvās . Es samulsusi blenzu viņam tieši virsū . '' Pa..r ko tu ru..nā ? ''es jautāju manai balsij trīcot un tēlojot stulbu un samāksloti , neveikli iesmejoties . /Velns parāvis kurš lika man iet tajā nolādētajā istabā / uz Liama lūpām parādījās mazs smīns . '' Alis nemelo man un sev , es zinu , ka biji manā istabā '' Liama smīns joprojām neizdzisa , bet tieši pretēji tas tieši palika arvien lielāks . Pēkšņi es sajutu savus vaigus svilstam . Liams ieskatījās TV un tad atkal pagrieza galvu pret mani . Viņš skatījās man tieši acīs un mani vaigi vēl vairāk palika sarkani . '' Es nemeloju ne tev , ne sev . Nu varbūt sev . '' aiz uztraukuma neapdomājot nobēru /ak , dievs tu stulbene ko tu tikko pateici ? / '' Ak , tā Alis ! '' Liama smīns auga un auga . /Saņemies Alis neesi ņuņa / Es redzēju Liama acīs , ka viņš gaida ko es darīšu . Paspēru dažus soļu uz priekšu un iekritu dīvānā . Pagriezu galvu pret Liamu un viņa acīs zaigoja nesaprašana un apmulsums , viņš to nebija gaidīji . Es pasmīnēju . Liams attapies paskatījās uz mani . '' Labi , man ir pilnīgi vienalga ko tu tur darīji , galvenais , lai tu nebūtu aiztikusi , vairāk neej manā istabā .'' Liams vienaldzīgi teica '' Emmm okey '' es paskatoties uz viņu teicu izbolot acis . Es paskatījos uz TV un sapratu , ka viņš skatās basketbolu . ''Interesē basketbols ? '' pasmīnot teicu '' Jā , es arī spēlēju . '' Liams satvēra savu alus pudeli un iedzēra . Es tālā skatījos basketbolu , man diezgan labi patīk basketbols . '' Tev arī patīk ? '' Liams pasmīnot prasīja uzmetot man skatienu . / Viņš vairs neliekas tik kretīnisks ... varbūt mēs kādreiz.. , ak dievs Alis par ko tu domā / '' Jāā '' es teicu un redzēju Liamu pasmaidot . Es atpakaļ pagriezu galvu un sāku skatīties tālāk .
Mēs jau kādu laiku skatījāmies baketbolu un es jau jutu sevi miegam ciet . Es centos pretoties , jo negribēju lai Liams redz mani guļam , vairāk nevarēju pretoties miegam , tāpēc manas acis jau vērās ciet un es nevarēju noturēt galvu , tāpec es jutu , ka viņa uzkrita uz Liama pleca . Es vairs negribēju celties un iet uz istabu , tāpec paliku kā ir .
---------------------------------------
Jauna daļiņa , ceru ,ka patiks . Es ar lieliem soļiem jau tuvojos lielākiem notikumiem . Es nepārlasīju , tāpec atvainojos par gramatiku .
''K''
YOU ARE READING
Ciešanas
Romance18 gadus vecās Alises Klārkas dzīve ir sagruvusi pēc viņas mātes bērēm . Bet uzrodās cilvēki kas viņu izglābs no mokošās dzīves . Atvainojos jau iepriekš , bet šajā stāstā būs vulgāri vārdi un darbības . Ieteiktu lasīt no 13 . gadiem vai 12 .