20.

229 33 0
                                    

''Klau , tev nebūs iebildumi , ja šodien būs tāda maza pasēdēšana ar maniem draugiem ? Tu varēsi pievienoties . ''Liams noteica , pēdējo reizi kad satikos ar draugiem bija tad kad es draudzējos ar Sāru un dažiem vel cilvēkiem . Sāra ir bijusī mana labākā draudzene . Viņa man bija ļoti , ļoti tuva , bet kaut kas notika , piemēram , tas , ka es pēc mātes nāves sēdēju savā istabā un biju lielā depresijā un mēs vairāk nedraudzējāmies . Varbūt man ir vajadzīgas pārmaiņas . ''Emmm .... Tu man jautā vai drīkst ? Es domāju tav mans viedoklis ir vienaldzīgs , tāpat kā es . ''es atbildēju viņam ar pretjautājumu . ''Nuuu ... ja , jo mēs laikam dzīvojam pagaidām kopā . '' Liams bija apmulsis par manu atbildi . Mēs beidzot piebraucām pie skolas un visu acis bija pievērstas mums . / SHIT / es negribu sev lieku uzmanību . Kā es neiedomājos , ka visi skatīsies uz skolas populārā mašīnu un ja pēkšņi no viņa mašīnas izkāps kāda lupata kura ir vāja kā sērkociņš un nespēj neko izdarīt un ir dzīvē daudz cietusi ? Es nopūtos un izkāpu ārā , visu acis izpletās mazliet vairāk nekā tām būtu jābūt kas liecināja , ka viņi ir šokā . Es uzmetu somu uz pleca un uzvilku kapuci un devos uz skolas ieeju . Nemaz negaidīju Liamu , jo šaubījos , ka viņš gribēs ar mani vēl iet uz skolu . Iegāju skolā un devos pie skapīšiem paņemt grāmatas . Paņēmusi grāmatas devos uz matemātikas klasi . Ieslīdēju solā un noliku grāmatas nepievēršot sev uzmanību . Visi iesoļoja iekšā līdz noskanēja zvans . Sajutu , ka kāds apsēžas man blakus , neviens nekad nav sēdējis blakus man . Es paskatījos blakus un man blakus sēdēja Liams /ko viņš šeit dara ? Es zinu , ka viņš iet kopā ar mani vienā klasē , bet man blakus viņš nekad man nesēž / Es nobolīju acis un Liams pasmīnēja , es pievērsu skatienu tāfelei un sapratu , ka tiek rēķināti uzdevumi , aši visu uzkribelēju kladē un tad klades malā sāku zīmēt ķeburiņus . ''Es domāju , ka tu esi zubre un mācies visu laiku . ''Liams pieliecies pie manis teica , es jutu viņa elpu uz auss un man pār ķermeni pārskrēja tirpas . Es paskatījos ar tādu smīnošu skatienu uz viņu un izaicinošā balsī teicu ''Tu daudz ko nezini par mani '' es teicu smīnot ''Es gribu tevi iepazīt tevi ''viņš smīnot teica , starp mums bija iestājusies tāda kā spēle .



Ciešanas Where stories live. Discover now