Mēs piebraucām pie lieliem vārtiem aiz kuriem atradās liela privātmāja , viņa pat bija lielāka par mūsu māju . Pēkšņi vārti atvērās un mēs iebraucām iekšā . Apstājāmies pie mājas un tētis izkāpa no mašīnas , es paliku sēžam nekustīga man būs jādzīvo šitajā milzenī ? Tētis atvēra bagāžnieku un ņēma manas mantas ārā . Pēkšņi salecos no maziem klauvējieniem pie loga . Tur stāvēja tēvs un viņam blakus Aleksandrs . Es saprasdama , ka sēžu šeit jau par ilgu , paķēru somiņu un lēnām kāpu ārā . Tētis ar Aleksandru sarunājās un kad es aizcirtu durvis viņi pievērsa man uzmanību . "Nu,Alis ejam es tev ierādīšu tavu istabu un izrādīšu māju''Aleksandrs ,pasmadīdams, teica , ''mhhhmm'' es nomurmināju un devos līdzi Aleksandram . Mēs kāpām pa trepēm kas veda uz mājas ieeju .Pienākot pie mājas durvīm Aleksandrs atvēra durvis un ieaicināja mūs iekšā . ''Brendon , liec tos koferus tepat ,visu pēctam aiznesīsim . '' pagriezos pret tēvu kas man aizmugurē gāja un sapratu , ka visu ceļu viņš nesa manus koferus .''Tēt , es varēju paņemt koferus '' es paskatoties uz tēvu teicu ''Nē , Alis tev nav jānes '' neko neatbildot es pagriezos pret Aleksandru . ''Tātad ejam , es tev parādīšu istabu '' un Aleksandrs atkal ierunājās ''Liams ja kas nav mājās viņš būs ap 19:00 un mēs braucam 17:00 prom '' āāā nu forši 2 h vienai šeit šajā mājā ideāli , nē nu protams labāk vienai nekā ar to ķēmu .
------------16:55--------------
Pa šo laiku Aleksandrs man bija izrādījis visu māju un ierādījis man manu istabu kura atradās 2.stāvā , es saliku dažas mantas un tad sēdēju telefonā un iedzēru arī zāles . Paskatījos pulkstenī un sapratu , ka tēvs drīz brauc prom , tāpēc devos lejā . Noejot lejā es sastapu tēvu ģerbjam mēteli un Aleksandru apavus . Pie durvīm stāvēja 2 mazi koferīši , laikam viņu . Tētis ieraudzījis mani pasmaidīja . Uzvilcis līdz galam visu āras apģērbu pienāca pie manis un nobučoja pieri ..''Sargi lūdzu sevi Alis '' tētis skumjām acīm teica . ''Labi , neuztraucies '' es pasmaidīju . Abi paņēma koferi un izgāja pa durvīm Aleksandrs vel piebilda lai pieskatu māju un Liamu . /Bļāviens , pa visam aizmirsu par Liamu / paspēju vēl nobļauties , ka labi . Iesēdušies mašīnā un vadītājam saprotot , ka jābrauc iedarbināja mašīnu , es pamāju viņiem ar roku un iesoļoju atpakaļ lielajā mājā . Nopūtos un gāju uz treju pusi , cerams es atcerēšos visu māju . Kad uzkāpu uz 2.stāvu mani pārņēma vēlme iztaigāt to , tāpēc devos pa lielo gaiteni , nonākusi pie pēdējām durvīm mani pārņēma vēl lielāka vēlme , bet šoreiz ieiet iekšā . Es lēnām pavēru durvis un iegāju istabā . Tā iskatījās pēc puiša istabas . Iejot dziļāk es sajutu Liama odekolonu un sapratu , ka tā ir Liama istaba . Viņa istaba bija diezgan kārtīga izņemot viņa galdu kur bija pilns ar visādiem papīriem . Es piegāju pie grāmatu plaukta , brīnums , viņam ir diezgan daudz grāmatu . Es pārgāju pāri visām grāmatām , dažas bija noputējušas . Sapratu , ka uzturos šeit par ilgu un ārī vairāk nevarēju izturēt viņa odekolona smaržojošo istabu , tāpēc devos aši ārā . Aizgāju uz istabu kas atradās 2 durvis tālāk no Liama . Paņēmu no kofera dvieli un pārmaiņas drēbes devos uz vannas istabu . Pakarināju dvieli tur kur ir paredzēts dvieļiem un pakarināju drēbes uz drēbju pakaramā . Noslidināju no ķermeņa savu apģērbu un atstāju to uz zemes . Ieslēdzu ūdeni kas sāka tecēt uz mana ķermeņa , pēc pāris minūtēm pa maniem vaigiem sāka tecēt asaras . /Ak šausmas es tikai tagad saprotu , ka atrodos Liama mājās un dzīvošu ar viņu dažas nedēļas kopā , tas ir neiedomājami / Mani mati saslapinājās līdz ar seju , ka es vairāk nesapratu vai es raudu vai tas ūdens kas nāk no dušas , bet es zināju , ka raudu . Saņēmusies , es izmazgāju matus un izkāpu no dušas maniem matiem krītot gar manu muguru un visam ūdenim pilot uz muguras .Paņēmu netīrās drēbes un ieliku veļas grozā. Ietinu savu ķermeni dvielī un matus izsusināju , lai vairāk nav tik daudz slapji . Izejot no istabas es ieskatījos pulkstenī un tas rādīja 18:30 tātad man vēl ir laiks pirms Liams atbrauc , lai aizietu pakaļ sulai , jo biju izslāpusi . Nepadomādama par sekām es ar dvieli , kas nosedz knapi manu pēcpusi devos lejā uz virtuvi . Tieši noejot lejā kāds atvēra durvis un aizvēra tās , es pie kāpņu beigām apstājos kā sasalusi . Viņš pacēla acis un lūkojās manī , es biju visa nekustīga , es nevarēju padomāt , vienīgais ko es zināju bija tas , ka Liams pārnāca ātrāk un es stāvu viņa priekša vienā mazā dvielīti , kas neapsedz visu pietiekoši cik tam vajadzētu būt .
''K''
YOU ARE READING
Ciešanas
Romance18 gadus vecās Alises Klārkas dzīve ir sagruvusi pēc viņas mātes bērēm . Bet uzrodās cilvēki kas viņu izglābs no mokošās dzīves . Atvainojos jau iepriekš , bet šajā stāstā būs vulgāri vārdi un darbības . Ieteiktu lasīt no 13 . gadiem vai 12 .