23.

221 34 1
                                    

Visu šo laiku es skatījos telefonā un mācījos mājasdarbus . Uzmetu skatienu pulkstenim un tas rādīja , ka man ir palikušas 20.min . Noliku telefonu uz nakts skapīša un paķēru no skapja pāris drēbes , piemēram , kā melnas džinsas un parastu džemperi . Iegāju vannas istabā un noskalojos , uzvilku drēbes un devos ārā no vannas istabas . Ieskatījos telefonā un nekādi jauni paziņojumi nebija atnākuši , tāpēc paraustīju plecus un devos lejā . Nogāju lejā un paskatījos pulkstenī un tas rādīja 18:50 , tātad man bija vēl laiks . Paņēmu apelsīnu sulu un televizora pulti , un iekritu dīvānā . uzslēdzu kādu filmu un sāku skatīties un nemaz nebiju pamanījusi , ka esmu tik ļoti iedziļinājusies , ka nedzirdēju durvju zvanu līdz ko atskanēja otro reizi tā jau dzirdēju Liama iešanu uz durvīm , atstāju televizoru ieslēgtu un devos uz durvju pusi , lai iepazītos ar Liama draugiem . Nonācu līdz durvīm un manā acu priekšā stāvēja kāds puisis ar meiteni , un puisis sarokojās ar Liamu un tad manas acis pievērsās meitenei un manas acis iepletās kā pogas , to noteikti varēja ''nepamanīt'' . Es skatījos uz šo meiteni vārdā Sāra kura bija mana vienīgā labākā draudzene nu jau bijusī , bet tik un tā man viņa bija svarīga un viņa zināja visus manus noslēpumus . Es sāku mazliet smaidīt un jutu , ka caur manām acīm sāk spraukties mazas ūdens lāses un tāpat bija ar Sāru , viņa skatījās uz mani ar lielām acīm un jau asarām acis . Es vairs nevarēju izturēt un pieskrēju pie viņas un cieši apskāvu , es nebiju droša vai viņa mani apskaus , bet kā sajutu viņas rokas sev apkārt es pasmaidīju . ''Lūdzu kāds paskaidros kas šeit notiek ?'' jautāja Liams un puisis ar kuru Sāra atbrauca . Sāra atraisīja apskāvienu un noslaucīja asaras . ''Mēs bijām labākās draudzenes , bet īstenība esam , bet bijām sastrīdējušās.'' Sāra pasmaidot uz mani paskatījās ''Āāāāāā '' abi puiši novilka un mēs ar draudzeni iesmējāmies . ''Āā Alis tas ir mans puisis Brendons.'' Sāra pasmaidot teica , es uz viņu paskatījos un no manis izlauzās mazs smīns , jo Sāra kādreiz varēja būt kopā ar vienu puisi uz vienu dienu , bet šis izskatījās nopietnāk . ''Sāra , tātad šis ir nopietnais vai piena paka ? '' es iesmejoties jautāju , mēs parasti ar Sāru attiecības kuras nav ilgākas par piena pakas derīguma termiņu saucam par piena pakām. Viņa pasmaidīja un teica ''Nopietnais.'' Un mēs abas iesmējāmies . ''Paga , ko ? '' Brendons bija šokā un skatījās te uz mani , te uz Sāru , es paskatījos uz Liamu un varēja redzēt , ka viņa sejā ir mazs smīniņš un arī mazliet nesaprašana . ''Nekas tev nav jāzin .'' Sāra noteica un noskūpstīja Brendonu .



Ciešanas Where stories live. Discover now