Saules stari iespīdēja manā istabā , pamodinot mani . Atvēru acis un pietrausos sēdus ieliekot savas pēdas čībās . Es sajutos tik priecīga un es zināju , ka šī diena būs īpaša un mans garstāvoklis ir uz visiem 100% labs līdz es pēkšņi atcerējos , ka braucu šodien pie tā ķēma . Nopūtusies es piecēlos un sāku čāpot lejā uz virtuvi . Nonākot lejā viss smaržoja pēc miss. Gomerijas pankūkām , tās ir ļoti gardas . Gomerija rosījās pa virtuvi līdz viņas acis aizslīdēja līdz manīm .
"Ak, Alise nāc droši es esmu pagatavojusi pankūkas , kārtīgi paēdīsi . "miss.Gomerija ieķiķinājās . Es viņai silti pasmaidīju un apsēdos pie letes , jo biju pamanījusi , ka tēvs nav vēl piecēlies tātad mēs kopā neēdīsim pie lielā galda . Manā priekšā tika nolikts šķīvis ar 4 pankūkām un zemeņu uzlējumu . Pankūkas manu garastāvokli mazliet uzlaboja , bet ne pilnībā.
''Gomerija , kur ir mans tēvs ?Viņam jau sen bija jābūt aukšā . '' es noteicu savelkot uzacis nesaprašanā .
''Ak, sirsniņ viņš jau ir pamodies , bet mazliet kavējās ,jo vēlas šoreiz pabrokastot ar tevi pie letes .'' Gomerija noteica paraustot plecus , es paskatījos uz viņu savelkot uzacis nesaprašanā un arī paraustīju plecus .Biju appēdusi pusi no savām pankūkām līdz dzirdēju tēvu nākam uz virtuvi runājot pa telefonu , kautko ļoti apspriežot . Gomerija ieraugot tēvu uzreiz aizgāja pakaļ traukiem un lika uz galda . Es mazliet pagriezos uz viņa pusi un pacēlu uzaci . Tēvs tuvojoties man pacēla acis un uzsmaidīja man un nobeidza sarunu .
''Labrīt no rīta visiem .'' tētis iesaucās iesmejoties . Nez , kas ta šim uznācis . Tētis ievēroja manu skatienu un manu pacelto uzaci jautāja ''Ko ? Es kautko ne tā izdarīju ?'' es nopūtos un iesāku runāt ''Kāpēc tu kavējies ? Parasti tu esi agri piecēlies un jau gaidi mani pie galda lasot savu ikrīta avīzi . '' tētis iesmējās un apsēdās man blakus pie virtuves letes .
''K''
YOU ARE READING
Ciešanas
Romance18 gadus vecās Alises Klārkas dzīve ir sagruvusi pēc viņas mātes bērēm . Bet uzrodās cilvēki kas viņu izglābs no mokošās dzīves . Atvainojos jau iepriekš , bet šajā stāstā būs vulgāri vārdi un darbības . Ieteiktu lasīt no 13 . gadiem vai 12 .