1

230 12 4
                                    

Adım Asya bundan yaklaşık 2 yıl once geceleri sadece benimle konuşmak için oldukça güzel bir kadın evimize gelmeye başlamıştı onun varlığından kimseye bahsetmemem gerektiğini ve artık benimle yaşayacağını soylemıstı. siyah uzun saçları beyaz teni ve oldukça dolgun dudaklarıyla istediği her erkeğı kendıne aşık edebilecekmiş gibi duruyordu. Her gece evin kapısının önunde dururdu ve onu içeri almam gerektiğini söylerdı onu içeri almamam gerektiğini biliyordum ama bıraz merak ve biraz da korku onu içeri almamamı sağladı 2 yıl boyunca annemden sakladığımı düşünsemde gecenin bir vaktı kapıyı sebepsiz yere açmamdan şüphelenmişti ve soluğu sürekli saçlarıyla oynayan sarışın bır kadının yanında almıştım.

1 yıl boyunca çeşitli testler ve bana hayali arkadaşımın sorulmasıyla şizofren teşhisi konuldu. şimdi o kadının gerçek olmadığını bilmem gerektiğini soyleyenler oluyor- şizofrenı hakkında çok şey bildiğini sanan aptallar - kendisinin gerçek olduğunu savunan güzel hayali kadınım benimle her gece konuşmaya devam ediyor .

yine hastane korıdorlarında bekliyorum sıkıcı psikoloğum bugun benımle erken konuşmak istediğini annem ile telefonda konuşmuş ve benı sabah saat 9 da buraya dikmişti. Çok önemli bir şey soyleyecegını sanmıyorum gelmemek için kaçmayı dusunsemde annem yanı basımda hastaneye kadar bana eşlik edip oradan da yeni bulduğu işe gitmişti ben ise bulduğum ilk koltuğa oturup uyuklamaya başladım .sarışın psıkolok adımı haykırınca uyandım.

- Asya .. Asya..ASYA!!!!

- NE VAR! başımda bağırıp durma kalktım işte !

sesimin bu kadar gür çıkmasını istememiştim ama uykumdan apar topar kaldırılmayı sevmem zaten kim sever ki ?

Odaya girdik sarışın koltuguna oturdu ve bende masanın onunde ki koltuğa oturdum . masanın ustunde duran bilgisayara bir şeyler yazdı ve bana döndü

- Asya annenı neden çağırmadığımı merak ediyor musun ?

- hayıır

- senınle özel olarak konuşmak istediğim bir konu var . sana önceden koyduğumuz şizofreni teşhisi küçük bir aşamaydı ama artık yaptıklarını unuttuğunu ve yaptığın şeyleri yapmadığını ıdda ettığını goruyorum . gece evden çıkıp evınızın arkasındaki bahçede buldugun bıçak ile sokaklarda dolaşmak çok tehlikelidir bunu biliyorsun

aslında o bıçagı aldıgımı ve evın arkasındakı bahceye gittiğimi hatırlıyorum sadece azar işitmemek ve ceza almamak için yalan soylemiştim. tabii bunları sarışına soylemedim.

- görünüşe göre hastalığın ilerliyor ve verdiğimiz ilaçlar işe yaramıyor. bu konuyu annenle ve babanla dün görüştüm .seni hastaneye yatırmanın ve bir süre gözetim altında tutmanın iyi olacagına karar verdik .





KAÇAK ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin