5

40 7 1
                                    

   Kesinlikle çıldırmak üzereyim artık dayanamıyorum hayali kadın psikologlar gelecekte ki ben tek istediğim biraz uyumak ama ne zaman uyusam kalktığımda bu boş arazide buluyorum kendimi buna bir anlam yüklemek imkansız gibi uykuda yurumedigime o kadar  eminim ki ama nasıl olurda her seferinde bu boş arazide uyanirim?
   İşte bir polis arabası daha beni almaya geliyor bu sefer kacmayacagim.
  Ayağa kalktım ve çıplak ayaklarıyla polis arabasına doğru yürümeye başladım adımların yavaştı ama ben daha hızlı yürümek istiyorum çünkü burası dondurucu derecede soğuk işte polis arabasının yanına vardım ama iri yarı ve benden neredeyse 20cm uzun olan polis bana bakmıyordu bile             -Afedersiniz ? Sanırım kayboldum beni şehir merkezindenki hastaneye bırakabilirmisiniz ?
Sözlerine kulak asmiyordu bu çok garip çünkü yüzüme bile bakmadan arazinin içine doğru yürümeye  başladı arkasından bağırıp durdum ama beni duymuyordu yada son olanları duymustu ve benimle aklınca dalga geciyordu. Hıh geçsin bakalım dalgasını hastane kayıtlarında hasta bı kızı dinlemenin cezası acaba ne olacak ?
  Rüzgarın tekrar esmesiyle daha cok üşüyüp arabada beklemeye karar verdim polis memuru boş arazinin ortasında bı şeyler ararken arabaya geçip oturdum. Yaklaşık yarım saat sonra polis kucağında henüz 1 yada 1.5 yaşlarında bir bebekle döndü bebegi yan koltuga koydu ve sürücü koltuğuna gecip gaza bastı o sırada bişey farkettim bebegin omuzunda  tıpkı benim omuzumda olduğu gibi bir ben vardı ne kadar tatlı ikimizde aynı işareti taşıyoruz diye düşündüm araba ilerliyordu ve şehir merkezine daha çok yaklaşıyorduk polis hala benimle konusmuyordu onunla bir kaç kez konuşmaya çalıştım ama beni takmadi sonunda içimden küfür edip boşversene zaten ona ihtiyacın yok tek ihtiyacın araba dedikten sonra arkama yaşlandım ve arabanın durmasını bekledim.
   Araba karakolun önünde durdu polis memuru bebeği alip aşağı indi bende indim. Karakolun içine girdim ve arkamdan kucağında bebekle polis memuru girdi hala beni iplemiyor.Masanın başında oturan ekip arkadaşınin yanına doğru yürümeye başladı bende arkasından yürüdüm telefonu kullanıp kullanmayacağını soracaktım ama polis benden önce davrandı
- Kayıp bebeği buldum ailesi Yasemin Taş ve Gökhan Taş'ı arayip buraya gelmelerini söyler misin?
  Hah şaka mi bu ben akıl hastanesinde yatarken bir kardeşim oldu da benim mi haberim yok ?
- Afedersiniz telefonu kullanabilir miyim?  .... Memur bey??!
Buda bana cevap vermiyor
- kamera şakası falan mı yapıyorsunuz eğer öyleyse bu hiç komik degil
   Anlaşılan bu karakolda bana kimse yardım etmeyecek çıkıp hastaneye gitmeliyim diye düşünüp yürümeye başladım ama son anda gözüme çarpan bişey oldu camdan kendimi yansıması göremiyorum ...

_____________________
   Begendiyseniz oy vermeyi  unutmayın lütfen  😄

KAÇAK ŞİZOFRENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin